Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:06:02 GMT

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح های حوزه برق در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۵۷۶

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح های حوزه برق در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شیرخانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در بستر فضای مجازی اظهار کرد: میزان بدهی انباشته شده مشترکان برق در استان ایلام تاکنون بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: برنامه شرکت برق برای وصول مطالبات استفاده حداکثری از ظرفیت پیمانکار است، در ابتدا به صورت اخطار و در نهایت استفاده از ابزار قطع جریان برق مشترکان بدحساب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرخانی بیان کرد: متاسفانه وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد به شکلی که فعلاً حدود ۶۰ درصد از انرژی فروخته شده وصول می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام عنوان کرد: عمده ترین بخشی‌هایی که در حوزه وصول مطالبات در پرداخت به موقع صورتحساب کوتاهی می‌کنند بخش‌های تجاری و خانگی است.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های حوزه برق در ایلام در سال جاری خبر داد و گفت: عدم امکان سرمایه گذاری در بخش تولید برق یکی از چالش‌های این حوزه است.

شیرخانی بیان کرد: یکی دیگر از مهمترین چالش‌های شرکت‌های توزیع در کشور عدم مدیریت مصرف هوشمندانه توسط مشترکان به علت واقعی نبودن قیمت برق است.

کد خبر 5028848

منبع: مهر

کلیدواژه: برق ایلام برق رسانی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است

شهاب شهبازی اظهار کرد: طرح سند آمایش سرزمین در حوزه ورزش در نقاط مختلف کشور یکی از موضوعات اساسی در وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین ورزش در راستای ایجاد عدالت ورزشی در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به تکمیل و تدوین اجرای این سند در راستای تقویت و ایجاد زیرساخت های ورزشی متناسب با رشته های ورزشی پرطرفدار و با استعداد مناطق مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، عینیت بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق"ورزش قوی، ایران قوی" است، گفت: در این سند، تمام اماکن ورزشی، تفریحی، باشگاه ها و زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و رشته های روزشی با استعداد و پرطرفدار هر منطقه شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهبازی ضرورت تجمیع و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در بودجه و اعتبارات را از دیگر مزایای تدوین سند آمایش سرزمین ورزش استان برشمرد و گفت: در این سند همچنین رشته‌های ورزشی مستعد هر منطقه شناسایی و برای تقویت این رشته های برنامه ریزی می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این سند در واقع یک سیاستگذاری واحد در حوزه ورزش و اعتبارات ورزشی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس یک وحدت رویه برای ذینفعان(ورزشکاران) در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همکانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است