Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:49:11 GMT

بررسی چشم‌اندازهای روایت جنگ در ادبیات داستانی ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۵۷۹

بررسی چشم‌اندازهای روایت جنگ در ادبیات داستانی ایران

«شب ادبیات» - که دوشنبه شب ها میزبان دوستداران ادب و اندیشه خواهد بود- شامل دو میز شعر و روایت است که به ترتیب علیرضا بهرامی و محمدرضا شرفی‌ خبوشان عهده دار اداره آن هستند. 

به گزارش مشرق، برنامه تلویزیونی «شب ادبیات» در سومین قسمت، از حسین منزوی یاد خواهد کرد. 

«شب ادبیات» - که دوشنبه شب ها میزبان دوستداران ادب و اندیشه خواهد بود- شامل دو میز شعر و روایت است که به ترتیب علیرضا بهرامی و محمدرضا شرفی‌ خبوشان عهده دار اداره آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه در این نوبت، به دو موضوع «واکاوی شعر و شخصیت حسین منزوی» با حضور ابراهیم اسماعیلی اراضی و نیز «چشم‌اندازهای روایت جنگ در ادبیات داستانی ایران» با حضور قاسمعلی فراست می‌پردازد.

«شب ادبیات» از سری برنامه‌های «شب‌های هنر» شبکه چهار سیما با اجرای جواد مولانیا، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری دکتر حامد صلاحی از ساعت ۲۳ امشب (۳۱ شهریورماه) به روی آنتن‌ خواهد رفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین ادبیات ایران شبکه چهار سریال تلویزیونی شب ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد