Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی نیمه دوم مقابل الشرطه خوشبین هستم که الاهلی را شکست دهیم.

به گزارش فارس، مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از بازی با الشرطه عراق اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی است از کوران بازی‌ها دور هستیم و اینجا فقط تمرین کردیم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌دانستیم الشرطه روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و ما برنامه های زیادی برای خنثی کردن این تاکتیک داشتیم اما درست از همان نقطه ای که به بازیکنان گفتیم گل خوردیم و نیمه اول ا از دست دادیم.در نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آوردیم فوتبال تک ضرب و خوبی به نمایش گذاشتیم و فرصت های خوبی ایجاد کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به نظرم داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد و این حدس من است. من به بحث داوری ورود نمی کنم ولی حداقل یک پنالتی ما را نگرفت. آن پنالتی می توانست نتیجه بازی را تغییر بدهد. در مجموع از بازی نیمه دوم راضی ام و امیدوارم با برد الاهلی به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص برنامه های استقلال برای بازی با الاهلی گفت: ما شناخت خوبی از این تیم به خاطر 2 بازی قبل که با الشرطه برگزار کردند به دست آوردیم. قطعا در آن بازی چاره ای جز بردن نداریم و تمام تفکر ما برای شکست دادن الاهلی خواهد بود. با بازی نیمه دوم مقابل الشرطه خوشبین هستم که الاهلی را شکست دهیم. ما به اینجا آمده ایم که در مراحل بعدی هم بازی کنیم. قطعا این انگیزه در بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در کنفرانس قبل از بازی اعلام کرد از تیم و بازیکنان الشرطه شناخت دارد و این موضوع چقدر در دیدار برگشت تاثیر داشت، عنوان کرد: ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم و می‌دانستیم این تیم روی کرنرها خیلی خطرناک است. حتی شرح وظایف هم دادیم و می‌دانستیم ممکن است از آن ناحیه ضربه بخوریم.

نامجو مطلق تاکید کرد: ما یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل برخی در استراحت بودند. یکسری از بچه‌های ما مشکل ویزا داشتند و علی کریمی 2 روز قبل از بازی به ما اضافه شد. با این مشکلات از تلاش بازیکنان راضی هستم چون آنها در شرایط بازی نبودند و فقط تمرین کردند. از نیمه دوم تیمم بسیار راضی هستم.

وی در خصوص سیستم خنک کننده در ورزشگاه به تیم استقلال برای عملکرد بهتر کمک کرد یا خیر گفت: من به کشور قطر تبریک می‌گویم که خود را مهیای جام جهانی کرده است. خود من 30 سل پیش در باشگاه السد بازی می کردم ولی فکر می کنم امکانات ورزشی قطر خیلی پیشرفت کرده است و با امکانات خوب شرایط خوبی ایجاد کرده اند. با توجه به گرمای زیاد قطر این امکانات فوق العاده است و می‌تواند به فوتبالیست ها کمک کند.

استقلال اگر در بازي مقابل الاهلي با نتیجه ۱-۰ برنده باشد فقط بايد مواظب كارت قرمز باشد. دو كارت زرد هم كار استقلال را خراب نمي كند. نتيجه اي بجز برد استقلال را حذف مي كند و بردِ بغير از يك صفر استقلال را به دور بعد مي رساند.

نحوه محاسبه امتياز منفي اخطار و اخراج

كارت زرد = 1

كارت قرمز پس از دو كارت زرد = 3

كارت قرمز مستقيم = 3

كارت قرمز پس از يك كارت زرد = 4

استقلال 5 امتياز منفي

الشرطه 8 امتياز منفي

اخطاري هاي استقلال:آرش رضاوند(2كارت در بازي هاي رفت و برگشت مقابل الشرطه)،روزبه چشمي(الاهلي)،وريا غفوري،هرويه ميليچ(الشرطه)

كارتهاي الشرطه:علاء مهاوي(دو كارت زرد و اخراج مقابل الاهلي)،مراد محمد و سعد ناطق(الاهلي) سعد عبدالعامر،مازن فياض و صادق جميل(استقلال)

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت