Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@21:47:03 GMT

پیام حسین نوش آبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۶۵۹

پیام حسین نوش آبادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا، به مناسبت "هفته دفاع مقدس" پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهاى آخر شهریور و اول مهر ماه هر سال، یادآور یکى از تجربه‌هاى بزرگ و بسیار پرارزش تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع بی نظیر و جانانه مردم مقاوم کشورمان، در برابر تجاوز و تهاجم گسترده دشمن،  پایه گذار یک غرور ملی تمام ناشدنی برای نسل های آینده کشور گردید، که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد.

 دفاع مقدس، جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود، که توانست، روح اعتماد به نفس  را در خود تقویت کند و ضمن شکوفا کردن استعدادها، ظرفیت های ناشناخته‌ی خود را، بشناسد.

 جوان های این کشور، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، موفق شدند، چهره ای درخشان، از مقاومت ملت بزرگ ایران را به نمایش بگذارند و روح شجاعت،ایستادگی، ایثار و فداکاری را در پیکره‌ی جامعه خود، نهادینه کرده و توطئه بیگانگان را به نردبانی محکم، برای رسیدن به پیشرفت و استقلال کشور و ارزش های انسانی و اسلامی، تبدیل نمایند.

گرچه در طول دفاع مقدس، عزیزان زیادی را از دست دادیم و خسارت های مادی و معنوی فراوانی، متحمل شدیم، اما در عوض، چیزی در دل این ملت بزرگ، جوشید که برکات و ارزشش برای امروز و فردای این ملت، از همه چیز بالاتر است و آن، احساس اتکاء به نفس، احساس عزّت، احساس استقلال، احساس خودباوریِ ملی و احساس اعتقاد به این که اگر یک ملت،حول محور ایمان به خدا و عمل صالح، جمع شوند، مشکلات پیش رو، یکی پس از دیگری، حل خواهد شد.

باید گفت: دفاع مقدس، مظهر حماسه، ایثار، معنویت، دینداری و مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی و خودگذشتگی و نماد ایستادگی و پایداری و مظهر تدبیر و حکمت و جلوه‌ی شکوفائی استعدادها و ظرفیت ها است.

این هفته مبارک را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری، ملت سلحشور و مقاوم ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، رزمندگان، آزادگان، بسیجیان، جانبازان و خانواده معظم شهدا که صاحبان اصلی کشور، محسوب می شوند، صمیمانه تبریک می گویم و به روح پرفتوح بنیانگذار نظام، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و  ارواح پاک همه شهدای جنگ تحمیلی درود می فرستم و از خداوند تبارک و تعالی، علو درجات آنان را خواستارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس حسین نوش آبادی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»