Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:13:40 GMT

هجمه لفظی وزیر سابق لبنانی به حزب‌الله و ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۶۷۴

هجمه لفظی وزیر سابق لبنانی به حزب‌الله و ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «پطرس الراعی» اسقف مارونی‌های لبنان یکشنبه (دیروز) اظهاراتی در واکنش به  «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه داشت و همزمان به صورت غیرمستقیم علیه سلاح حزب‌الله نیز صحبت کرد.

ماکرون خواهان نظام سیاسی جدید در لبنان شده است که الراعی در واکنش اعلام کرد، اصلاح نظام با توجه به وجود سلاح‌های غیرقانونی چه فایده‌ای دارد؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود از سلاح غیرقانونی، سلاح مقاومت لبنان است که به لطف آن این کشور سال‌هاست از تعرض و جنگ‌های متوالی رژیم صهیونیستی در امان مانده است. 

در همین ارتباط، «اشرف الریفی» وزیر دادگستری پیشین لبنان و وابسته به جریان ۱۴ مارس از اظهارات الراعی برای حمله به حزب‌الله و ایران استفاده کرد و ضمن اعلام اینکه منظور اسقف مارونی‌ها از سلاح غیرقانونی، سلاح حزب‌الله است، مدعی شد: قدرت حزب‌الله دروغ بزرگی است که ضعف طرف مقابل آن را ساخته است، این موضوع درباره ایران نیز صادق است، کشوری که از دفاع از خاک خود ناتوان است.

الریفی در ادامه به ایجاد یک کشور مدنی به دور از سلاح حزب‌الله فراخواند و در خصوص انفجار بندر بیروت هم گفت، تحقیقات در این خصوص باید در دو جهت «اهمال و تروریسم» جلو برود.

انفجار بندر بیروت که در چهارم آگوست رخ داد، ۱۹۱ کشته و بیش از ۶۵۰۰ زخمی داشت و هنوز چندین نفر نیز مجروح هستند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله ایران حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در گفت‌وگوی ضدایرانی که شبکه تروریستی اینترنشنال با حضور مجید گلپور و علیرضا آخوندی نماینده فارسی زبان و ضدایرانی پارلمان سوئد ترتیب داده بود، این افراد نتوانستند انتقاد از یکدیگر را بپذیرند و کارشان به درگیری لفظی کشیده شد. برخی کاربران فضای مجازی با بازنشر این درگیری لفظی، تشدید اختلاف اپوزیسیون را از جمله تبعات نرم حمله ایران به اسرائیل عنوان کردند.

کد خبر 847107 منبع: ایران برچسب‌ها ايران اينترنشنال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان