Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از تسنیم، رویترز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی یکشنبه  اعلام کرد ایالات متحده در روز دوشنبه ده ها فرد و نهاد ایرانی مرتبط با برنامه هسته ای  برنامه موشکی و تسلیحات متعارف را تحت تحریم قرار خواهد داد.

این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده مدعی شده ممکن است ایران به اندازه کافی مواد شکافت پذیر برای ساختن یک سلاح هسته ای تا پایان سال 2020 داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مدعی همکاری موشکی ایران و کره شمالی شده اما به نوشته رویترز این مقام آمریکایی هیچ مدرکی برای اثبات دو ادعای خود ارائه نکرده است.

مقام آمریکایی فوق در  ادامه گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فرمان اجرایی صادر خواهد کرد که به ایالات متحده اجازه خواهد داد به وسیله تحریم های ثانویه کسانی که با ایران داد و ستد سلاح های متعارف انجام دهند، مجازات کند؛ این مجازات ممکن است محرومیت از دسترسی به بازارهای آمریکا باشد.

این خبر در حالی منتشر می شود که آمریکا طی یک ماه گذشته متحمل سه شکست دیپلماتیک در خصوص بازگرداندن تحریم های ایران شده و حتی متحدان نزدیک آن هم در مقابل زورگویی ایالات متحده برای راه اندازی مجدد تحریم های سازمان ملل مخالفت کرده اند.

 

اخبار مرتبط بعیدی نژاد: آمریکا با انزوای بی‌سابقه روبرو شده است تامین بدون وقفه کالاهای اساسی، مهمترین نشانه ناکام ماندن تحریم‌ها است خبرگزاری فرانسه: آمریکا تنهاتر از همیشه/ تفنگ ترامپ خالی است پمپئو: تحریم‌ها علیه ایران به زودی باز می‌گردند/همه مجبور به اجرای آن هستند قالیباف: از خساراتی که آمریکا برای ایران به وجود آورد نمی‌گذریم/ وزیر خارجه سوئیس: گشایش کانال مالی اقدام کمی است، باید گسترش یابد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رویترز تحریم آمریکا علیه ایران ادعای رویترز تحریم چند فرد و نهاد ایرانی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟