Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:21:56 GMT

تداوم کمک های مومنانه ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۸۷۴

تداوم کمک های مومنانه ضروری است

آیت الله خاتمی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی بر مقابله با ویروس کرونا، ضرورت کنترل و پیشگیری از بیماری توسط مردم و مسئولان را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا استان اظهار کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا و مواجه با پیک بیماری باید آماده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، ضرورت کنترل و پیشگیری از بیماری را توسط مردم و مسئولان مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان اینکه با تقدیر از اقدامات خیرین در کمک به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان، خاطرنشان کرد: برای تقویت اطلاع‌رسانی، استودیو سلامت، دوباره راه‌اندازی شود.

 

استاندار زنجان هم بر ضرورت کار عملیاتی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به راه‌حل‌ها و دستورالعمل‌ها در شرایط کنونی به معنای بی‌توجهی به سلامت مردم است.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه با مدیریت در شرایط کنونی می توان این بیماری را کنترل کرد، افزود: نمونه بارز آن برگزاری عزاداری‌های محرم امسال منطبق با پروتکل‌های بهداشتی بود.

 

وی با اشاره به اینکه ایجرود یکی از شهرستان‌های دارای درگیری بالا با بیماری کرونا است، افزود: فرمانداران و مدیران مستقر در شهرستان‌ها باید به این موضوع بیش از گذشته توجه داشته باشند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه کنترل راه های مواصلاتی یکی از راه‌حل‌ها برای پبشگیری و مقابله با شیوع بیش از پیش این بیماری است، گفت: پذیرش مهمان از سایر استان‌ها موجب بدتر شدن شرایط می شود.

 

استاندار زنجان یکی از دغدغه‌های امروز را عرضه ماسک با قیمت بالا خواند و گفت: برای رفع این مشکل نیازمند کار عملیاتی هستیم.

 

حقیقی با بیان اینکه قیمت تعیین شده برای ماسک در استان هزار و ۳۰۰ تومان است و کسی حق فروش بالاتر از این قیمت را ندارد، گفت: آگاهی‌بخشی به عموم مردم در قالب انعکاس شکایات و تخلفات احتمالی از طریق کانال‌های ارتباطی می‌تواند بسیار نتیجه‌بخش باشد.

          

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا امام جمعه زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند

 علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی‌ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقاد‌ها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیاز‌ها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی