Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یان کولوسفسکی در اولین بازی رسمی خود برای یوونتوس، اولین گلش را به زیبایی به ثمر رساند.
به گزارش آریا، آندره آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس در اولین تجربه سرمربیگری رسمی خود، پیروز از زمین خارج شد و تیم او نمایشی قابل قبول ارائه داد. یوونتوس با گل دیان کولوسفسکی، پدیده جوان خود موفق شد سمپدوریا را در هفته اول سری آ مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله بیانکونری نیز با وجود از دست دادن دو شانس بزرگ گلزنی در نیمه اول، در این دیدار موفق شد گل بزند.
بیانکونری در اولین تجربه رسمی بازی زیر نظر آندره پیرلو، نمایش درخشانی ارائه داد و در شرایطی موفق شد با سه گل سمپدوریا را مغلوب کند که در طول 90 دقیقه موقعیت های فراوانی را نیز از دست داد. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه محکم دانیلو با اختلاف کمی از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت. در دقیقه 11 و با پاس خوب آرون رمزی بود که کریستیانو رونالدو صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محکم او از سمت چپ با مهار زیبای آئودرو همراه شد.
اما در دقیقه 13 یوونتوس به گل اول دست یافت. روی پاس رونالدو، دژان کولوسفسکی در گوشه سمت راست صاحب موقعیت شد و توانست با یک ضربه فنی و حساب شده به گوشه دروازه تیمش را پیش اندازد. در دقیقه 24 و روی پاس رمزی در سمت چپ، رونالدو تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس نیز پیش رفت اما ضربه محکم او با بدشانسی به دیرک دروازه سمپدوریا برخورد کرد. در دقیقه 33 یک بار دیگر ستاره ولزی با پاسی تماشایی رونالدو را صاحب موقعیت کرد، اما این بار نیز ضربه گلزن پرتغالی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه نخست نیز ضربه کم کنی از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.
در همان ابتدای نیمه دوم آرون رمزی با حرکت از جناج چپ صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی دروازه بان سمپدوریا همراه شد. در دقیقه 60 این بار خوان کوادرادو از سمت چپ برای رونالدو موقعیت سازی کرد، اما ضربه این بازیکن تحت فشار مدافعان حریف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 71 کوادرادو این بار متئو دی شیلیو را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما نفوذ این مدافع به داخل و ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.
اما در دقیقه 79 یوونتوس به گل دوم دست یافت. روی ارسال کرنر کولوسفکس و شلوغی مقابل دروازه، لئوناردو بونوچی صاحب موقعیت شد و به راحتی دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 85 مک کنی، دیگر خرید جدید یوونتوس نیز می توانست با ضربه ای والی دروازه سپدوریا را باز کند که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 88 رونالدو بالاخره موفق به گلزنی شد. این بازیکن روی پاس رمزی در سمت راست صاحب فرصت شده و در زاویه ای بسته با ضربه ای زمینی دروازه حریف را باز کرد تا در نهایت یوونتوس 0-3 سمپدوریا را شکست دهد.
گل های بازی:
یوونتوس 1-0 سمپدوریا؛ دیان کولوسفسکی 13`: پس از این که رونالدو در محوطه جریمه نتوانست شوت بزند، سرنگون شد و توپ او به دیان کولوسفسکی رسید. او نیز با یک شوت یک ضرب و فنی، به زیبایی توپ را به گوشه دروازه سمپدوریا فرستاد تا در اولین بازی خود برای یووه، موفق به گلزنی شود.
یوونتوس 2-0 سمپدوریا؛ لئوناردو بونوچی 78`: پس از ارسال کرنر، ضربه مک کنی درون محوطه جریمه به دروازه بان حریف برخورد کرد. در دهانه دروازه، توپ جلوی پای بونوچی افتاد و او به راحتی دروازه خالی سمپدوریا را گشود.
یوونتوس 3-0 سمپدوریا؛ کریستیانو رونالدو 88`: آرون رمزی بازی فوق العاده اش را با یک پاس گل تکمیل کرد. پاس زیبای او به کریستیانو رونالدو رسید و ستاره پرتغالی با یک شوت زمینی در محوطه جریمه، برای سومین بار دروازه سمپدوریا را گشود.

- رئال مادرید که فصل قبل عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کده بود، در اولین بازی فصل برابر سوسیداد نمایش خوبی نداشت و در شبی که موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق نکرد، به تساوی بدون گل رضایت داد. در دقایق ابتدایی اگرچه رئال مادرید مالک توپ و میدان بود، اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه سوسیداد ایجاد کند و حملات این تیم از سوی مدافعان حریف دفع میشد.
در اواسط نیمه اول بود که سرخیو راموس در مقابل دروازه سوسیداد صاحب دو موقعیت متوالی شد، اما هر دو بار ضربات او با برخورد به بازیکنان حریف دفع شد. اما در لحظات پایانی نیمه اول بود که حساس ترین  موقعیت بازی ایجاد شد. ایساک و اویارزابال به زیبایی در سمت چپ محوطه جریمه رئال مادرید با یکدیگر همکاری کردند و در نهایت ایساک در موقعیتی تک به تک قرار گرفت. اما ضربه این بازیکن با مهار زیبای تیبو کورتوا همراه شد و در نهایت نیمه نخست با حداقل موقعیت ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
سوسیداد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 48 فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما ضربه اویارزابال با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت. در دقیقه 57 اویارزابال در نزدیکی محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت. در دقیقه 63 و روی پاس عمقی مارتین اودگارد بود که کریم بنزما می توانست دروازه سوسیداد را باز کند، اما حضور به موقع مدافعان حریف دروازه را نجات داد.
در دقیقه 72 این بار تونی کروس بود که برای باز کردن دروازه سوسیداد اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت از بالای دروازه رمیرو به بیرون رفت. در لحظات پایانی داوید سیلوای تازه وارد فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما رافائل واران به خوبی خودش را در مقابل توپ قرار داد تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5