Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در گذشته با دلار 11 هزار تومانی اعزام‌ها صورت می‌گرفت اما الان باید با دلار 26 هزار تومانی تیم‌ها اعزام می‌شوند و همین موضوع ورزش را با چالش روبه‌رو می‌کند.

علیرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: قرار است از 18 مهر ماه لیگ هندبال آقایان در مرحله اول دور رفت به صورت متمرکز برگزار شود و بعد از آن، در 27 مهر ماه مرحله اول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ هندبال بانوان حضور هشت تیم قطعی شده است و در لیگ مردان هم حضور 12 تیم قطعی است. تیم نفت گچساران هم در دقیقه 90 اضافه شد. البته قرار است تیم اراک هم در صورتی که بتواند مشکلات را حل کند و قوانین و مقررات لیگ هندبال را رعایت کند، اضافه شود.

وی اظهار کرد: من چندین جلسه با استاندار استان مرکزی صحبت کردم و حتی دو نوبت به آنها فرصت دادیم تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند. امروز آخرین روزی است که آنها می‌توانند حضور خود را در لیگ هندبال قطعی کنند. اگر بتوانند مشکلات مالی و بدهی‌های گذشته خود را تسویه کنند، می‌توانند در لیگ حضور پیدا کنند. در غیر این صورت لیگ هندبال مردان با 12 تیم بسته خواهد شد. البته قرار است تیم اراک زیر نظر آلومینیوم اراک برود. امیدوارم که آنها بتوانند مشکلات خود را حل کنند. اراک یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ هندبال است و امیدواریم که آنها بتوانند امسال در جمع تیم‌های لیگ برتری حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد اردوی تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از اینکه ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوی تیم‌های ملی را صادر کرد، تیم ملی هندبال جوانان هم بعد از چندین ماه بلاتکلیفی در اردو حاضر شد. خوشبختانه شرایط خوب پیش می‌رود. البته قطعاً بازیکنان از نظر جسمانی افت داشتند و مثل پنج ماه پیش که برای مسابقات آماده می‌شدند در سطح آمادگی نیستند. با این‌حال اعضای کادر فنی و مجموعه فدراسیون هندبال در تلاش هستند تا همه شرایط را برای آمادگی آنها فراهم کنند.

وی در مورد برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: همان‌طور که می‌دانید شرایط در حال حاضر خاص است و به خاطر شیوع ویروس کرونا ما محدودیت‌های زیادی داریم. هم‌اکنون هیچ پروازی صورت نمی‌گیرد و قطعاً در چنین شرایطی برگزاری بازی‌های تدارکاتی کار سختی خواهد بود. از طرف دیگر از نظر هزینه ما مشکلات زیادی داریم. در گذشته با دلار 11 هزار تومانی اعزام‌ها صورت می‌گرفت اما الان باید با دلار 26 هزار تومانی تیم‌ها را اعزام کنیم.

پاکدل افزود: قطعاً این مشکلات، مسائل زیادی را برای ما به وجود می‌آورد. همه هزینه فدراسیون‌ها از تهیه بلیت تا اسکان و حتی تغذیه به صورت ارزی است در حالی که بودجه فدراسیون افزایش پیدا نکرده است. بدون شک این شرایط کار ما را برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی سخت خواهد کرد. امیدوارم که برای این مشکلات تدبیری اندیشیده شود چرا که قطعاً ورزش نه‌تنها در هندبال بلکه در سایر رشته‌های ورزشی با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال جوانان علیرضا پاکدل لیگ هندبال بانوان لیگ هندبال آقایان هزار تومانی لیگ هندبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟