Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@18:32:21 GMT

در برابر آزارها و تهدیدها از خود دفاع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۶۵۱

در برابر آزارها و تهدیدها از خود دفاع می‌کنیم

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تایوان امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد نیروهای مسلحش حق دفاع از خود در برابر «آزارها و تهدیدها» را دارد. 

این در حالی است که چین طی روزهای گذشته چندین جنگنده را به تنگه هرمز فرستاده بود. 

وزارت دفاع تایوان در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرآیندی «مشخص و آشکار» در زمینه «تهدیدها و آزارهای دائم از جنگنده‌ها و ناوهای دشمن طی سال جاری» دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه تصریح کرد که تایوان حق دارد «از خود دفاع کرده و ضدحمله انجام دهد» و در راستای سازوکار «عدم افزایش تنش و روی داده حادثه» پیش می‌رود. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تایوان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته تهدید شدن خانواده آنخل ‏دی‌ماریا در آرژانتین به سرخط خبرهای این کشور راه یافته است. ‏امروز پای وزیر امنیت این کشور به ماجرای دی‌ماریا باز شد و او ‏تهدیدها علیه ستاره فوتبال این کشور را تروریستی توصیف کرد. ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که آنخل دی‌ماریا اعلام کرد به تیم روزاریو ‏سنترال نخواهد پیوست. بعد از آن بود که رسانه‌های آرژانتین اعلام ‏کردند خانواده این ستاره تهدیدهایی جدی دریافت کرده و به قتل ‏تهدید شده‌اند. ‏

وزیر امنیت آرژانتین امروز در این باره توضیحاتی داد و گفت:" من چند ‏بار با پدر دی‌ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده‌اند و من درک‌شان ‏می‌کنم. کسانی که این تهدیدها را می‌کنند از قصد افراد مشهور را ‏انتخاب می‌کنند. این تهدیدها به نظر من تروریستی است. تروریسمی ‏از طرف باندهای مواد مخدر". ‏

این وزیر آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:"امیدوارم تلاشهای ‏دولت برای سرکوب این گروه‌های تبه‌کار به نرمال شدن فضای کشور ‏منجر شود. ما در چهار ماه اخیر موفق شدیم نرخ قتل را پنجاه درصد ‏کاهش بدهیم. اوضاع در روزاریو در حال بازگشت به شرایط عادی ‏است و من امیدوارم دی‌ماریا به شهرش برگردد".

دیگر خبرها

  • ۲ منطقه در خارکیف و دونتسک به تصرف روسیه درآمد
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • ارتش آلمان حضور نظامی در اقیانوس هند و آرام را تقویت می‌کند
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • اعتراضات دانشجویی در سایه افزایش تهدیدها
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی