Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 31 شهریور ماه سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و اعلام کرد: هشت سال دفاع مقدس نماد قله رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و در صحنه روابط بین‌الملل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مرتضی سقاییان‌نژاد آمده است: فرهنگ مقاومت با مکتب عاشورا عزت یافت و شیعه مترجمی بسیار زیبا برای رزمایش عملی استقامت و پایمردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت با شهادت مردان الهی تداوم می‌یابد و دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده که فکر می‌کند با به شهادت رسانیدن افراد، فرهنگ استقامت و ایثار نابود می‌گردد. سرافرازی پیوست مقاومت و مجاهدت است و به ظاهر مجاهدان می‌آیند و می‌روند اما فرهنگ مقاومت می‌ماند و با شهادت نه نابود و نه منزوی می‌شود بلکه نهادینه می‌گردد.

در این پیام افزوده شده است: امنیت ما مرهون رهبری‌های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت و مقاومت مردم است. هشت سال دفاع مقدس نماد قله رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و در صحنه روابط بین‌الملل بوده و از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در تاریخ ایران اسلامی به یادگارخواهد ماند و با مجاهدت و ولایت‌مداری است که می‌توان با آرمان و راه امام راحل رضوان الله تعالی علیه وشهیدان، میثاق بست.

در این پیام خاطرنشان شده است: ثبت و مستندسازی ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس رسالتی جدی است و ساخت و افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم در این راستا صورت گرفته تا حلقه‌ای مهم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مناسبات بین نسلی باشد.

در این پیام تصریح شده است: مقاومت، عزت را رقم می‌زند و کنار آمدن با دشمن ننگ و ذلت را در پی دارد. امسال در حالی این هفته، گرامی داشته می‌شود که برخی از صحنه‌ کوره آزمایشات سرافراز بیرون آمدند همچون سردار سرافراز شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم، پزشکان، پرستاران و شهدای مدافع سلامت و برخی سرافکنده و شرمسار همچون سازشکاران با ظلم و تباهی همانند برخی کشورهای عربی.

در این پیام آمده است: توسل رژیم منفور صهیونیستی به کشورهای عربی نشان‌دهنده وضعیت استیصال و نابودی آن و وجود بحران‌های متعدد در این رژیم است. علنی شدن چهره‌ی پلید حکام جیره‌خوار و وابسته به استکبار، باعث فعال‌سازی بیداری کوه‌های آتش‌فشان مردمی خواهد شد.

در بخش دیگری از پیام شهردار قم افزوده شده است: بوی تعفن رژیم غاصب صهیونیسم تاریخ را معذب ساخته و هرگونه توافقی با این رژیم محکوم به شکست و مملو از ننگ و سرافکندگی خواهد بود. توافق امارات با رژیم بی‌ریشه‌ی صهیونیسم تاریخ انقضاء این حکومت را تسریع بخشیده و هر کشوری که به این ذلت تن دهد رسوای تاریخ خواهد شد.

در پایان این پیام تاکید شده است: اینجانب ضمن ادای احترام به شهدای والامقام و خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، آغاز هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این هفته غرورآفرین را گرامی داشته و برای همه شهدای جنگ تحمیلی خاصه ۶۰۰۰ شهید استان قم از سردار شهید مهدی زین الدین تا شهدای دیگر، علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار علیهم السلام را مسالت دارم. اگر با چشم دل به گلزار شهدا قدم بگذاریم؛ هنوز زمزمه‌ی مناجات‌ها، گریه‌های نیمه شب، رمزهای عملیات و رشادت ها شنیدنی است و اگر از این بزرگ مردان صحنه‌ی پیکار توصیه‌ای طلب نماییم؛ بی‌شک خواهند گفت با ولایت بمانید تا به این مملکت آسیبی نرسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های القسام امروز فیلم جدیدی از اسرای رژیم صهیونیستی نزد مقاومت منتشر کرد.

در این فیلم، یک اسیر صهیونیست کابینه نتانیاهو را به دلیل اهمال در آزادی اسرای صهیونیست مورد هجمه قرار داده است و به اعضای کابینه می‌گوید که از کوتاهی در امر آزادی اسرا شرم کنید.

وی خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی می‌گوید: آنچه را که از شما انتظار می‌رود، انجام دهید و همین الان ما را به خانه بازگردانید، این برای شما کار سختی است؟

گردان‌های القسام همچنین در هشتگی که در زیر این فیلم قرار داده شده، آورده است که زمان رو به پایان است و دولت شما دروغ می‌گوید.

در همین ارتباط ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام روز گذشته طی سخنانی به مناسبت سپری شدن ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نوار غزه، در خصوص اسرای رژیم صهیونیستی در نزد مقاومت فلسطین گفت: احتمال تکرار سناریوی «ران آراد» درباره اسرای دشمن در غزه بیشتر است، توپ اکنون در زمین دشمن است اما وقت تنگ و فرصت اندک است و آنچه از نظر نتانیاهو فشار نظامی نامیده می‌شود، تنها ما را به سمت پایداری بر موضع خود سوق می‌دهد، خانواده‌های اسرای رژیم اشغالگر خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها در حق این خانواده چه فاجعه و مصیبتی را مرتکب شده است.

 مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما در نهایت، بعد از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش بس موقت تن داده و از راه مذاکره با همین جنبش حماس تعدادی از اسرای خود را در مقابل اسرای فلسطینی آزاد کند.

رژیم صهیونیستی سپس با آغاز مجدد جنگ علیه غزه اعلام کرد که هدف از این اقدام فشار بر جنبش حماس برای آزادی سایر اسیران صهیونیست و نابودی کردن این جنبش است اما جنبش حماس نیز در مقابل اعلام کرد که تا زمانی که یک آتش بس دائمی و پایدار برقرار نشود، اسیران صهیونیست آزاد نخواهند شد و آزادی آنها نیز از طریق تبادل با اسیران فلسطینی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»