Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از بروزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی در آینده نزدیک و تایید تامین اجتماعی خبر داد و افزود: با اجرای فرآیند حذف و اضافه در لیست بیمه رانندگان تاکسی، مشکل چندساله آنها حل و فصل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ضامنی در تشریح آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی به ویژه رانندگانی که در صف انتظار برای بهره مندی از بیمه قرار گرفته اند و بروز رسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی، گفت: لیست های بروز شده را  از طریق مجموعه وزارت کشور در اختیار تامین اجتماعی قرار داده ایم تا اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در انتظار این هستیم که طرح بروز رسانی به صورت پایلوت توسط تامین اجتماعی اجرایی شود تا مرحله دوم آن را به صورت فراگیر اجرا کنیم و این قول داده شده ظرف 10 روز آینده فرایند اجرایی این کار آغاز شود تا مشکل چندساله رانندگان تاکسی حل و فصل شود. به این ترتیب رانندگانی که در صف انتظار بیمه هستند، می توانند از بیمه برخوردار شوند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که چه تعداد ظرفیت جدید برای بیمه رانندگان در طی اجرای فرایند بروز رسانی لیست بیمه شدگان ایجاد می شود، گفت: اعتقاد داریم با همین ظرفیت که در حال حاضر برای بیمه رانندگان تاکسی وجود دارد، اگر حذف و اضافه را فعال کنیم، بدون اضافه شدن به ظرفیت می توانیم همه رانندگان را بیمه کنیم و قاعدتا آنها که راننده و ذینفع نیستند از این فرایند حذف می شوند و کسانی که راننده هستند و نتوانسته اند به علت پر شدن صف از این خدمات استفاده کنند، بیمه خواهند شد.

انتهای پیام/ا

منبع:ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: لیست بیمه رانندگان تاکسی تامین اجتماعی بروز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قرارداد‌ها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودرو‌های برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودرو‌ها قابل رقابت با خودرو‌های بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودرو‌ها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی