Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پس از اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه ها، رتبه اول گروه علوم تجربی سال ۹۹ از آنِ یکی از فرزندان صالح و پرتلاش سبلان سرافراز، دیار مقدس اردبیلی،  موطن شیخ صفی الدین، دارالامان و  دارالارشاد اردبیل، آقای سید امیر سید شنوا گردید. 

این موفقیت را به عموم ملت سرافراز استان اردبیل، جامعه فرهنگیان، دبیران، مدیران مدارس، معلمان و مسئولان دلسوز در عرصه آموزش و پرورش و مخصوصا به خانواده محترمشان که خود از نسل علم و اندیشه و فرهنگ هستند تبریک عرض می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام افزوده است: امیدواریم که همه فرزندان این دیار عالم پرور بیش از پیش در صحنه‌های علم و اندیشه بدرخشند چراکه مطابق فرموده مقام عظمای ولایت《 آینده میهن اسلامی با دست پرتوان این فرزندان عزیز است که ساخته خواهد شد 》 و بی‌گمان  سهم کهن دیار اردبیل در ساختن ایرانی آباد و سر افراز بیش از هرزمان دیگری خواهد بود. 

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ را اعلام کرد که بر اساس نتایج اعلام کرده، سیدامیر سیدشنوا دانش آموز اردبیلی به عنوان نفر برتر و نخست شرکت کنندگان کنکور در رشته علوم تجربی را کسب کرده است.

برچسب‌ها آزمون سراسری اردبیل کنکور سید حسن عاملی اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری اردبیل کنکور اکبر بهنام جو آزمون سراسری اردبیل کنکور اکبر بهنام جو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی