Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:48:42 GMT

پاتک مورینیو به سون: هری کین بهترین بازیکن میدان!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۴۸۳

پاتک مورینیو به سون: هری کین بهترین بازیکن میدان!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل ساوتهمپتون وارد مصاحبه تلویزیونی سون هیونگ مین شده و هری کین را بهترین بازیکن میدان معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل ساوتهمپتون که با چهار گل سون هیونگ مین بدست آمده بود در پایان بازی وارد مصاحبه تلویزیونی ستاره کره ای شد و اعلام کرد هری کین بهترین بازیکن میدان بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هری کین گل اول تاتنهام در بازی دیشب را به ثمر رساند و پاس گل هر چهار گل سون را به او داد. درحالیکه در پایان بازی تقریباً همه معتقد بودند که سون هیونگ مین بهترین بازیکن میدان بوده مورینیو در حالیکه ستاره کره ای در حال مصاحبه با شبکه بی بی سی بود وارد مصاحبه او شده و گفت: " بهترین بازیکن میدان هری کین است".

 

 

سون هم که ابتدا از حرکت سرمربی اش جا خورده بود با خنده و شوخی با این حرکت برخورد کرده و سپس به ستایش از هم تیمی اش هری کین پرداخت و گفت: " من می گویم هری بهترین بازیکن میدان است چون یک گل زده و چهار پاس گل داده. من و هری مدتها است با هم کار می کنیم. این ششمین فصلی است که ما هم تیمی هستیم. ما همدیگر را خوب می شناسیم و داخل زمین و حتی بیرون از زمین رابطه خیلی خوبی داریم".

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) سون هیونگ مین هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی سون هیونگ مین هری کین بهترین بازیکن میدان سون هیونگ مین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!