Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:55:55 GMT

کاهش ۷ درجه ای دما در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۶۸۷

کاهش ۷ درجه ای دما در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از روز سه شنبه شاهد وزش گاها شدید باد در استان خواهیم بود.

مهدی کریمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت جوی استان افزود: از فردا(سه شنبه)  در استان به ویژه در جنوب استان شاهد وزش باد گاها شدید خواهیم بود که تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته جوی آرام در سطح استان حاکم بود، تصریح کرد:  از فردا تا اواخر هفته در مناطق شمالی استان شاهد بارش پراکنده باران نیز خواهیم بود.

کریمی در خصوص وضعیت دمایی آذربایجان غربی نیز یاد آورشد: از آغاز هفته جاری تا کنون شاهد کاهش محسوس دمای  استان بودیم به طوری که در مرکز استان دما تا هفت درجه کاهش یافته است.

کارشناس پیش بینی  اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تکاب با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و میاندوآب با ۳۲ درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان گزارش شد.

وی در خصوص وضعیت دمای مرکز استان نیز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارومیه در خنک ترین ساعت ۱۲ درجه بالای صفر و در گرم ترین ساعت ۲۷ درجه بالای صفر گزارش شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزش باد شدید بارش پراکنده باران کاهش دما آذربایجان غربی درجه بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه