Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: هشت موزه اماده افتتاح و بهره برداری است و پس از ان، کشور دارای بیست و سه موزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در برنامه اغاز هفته دفاع مقدس که با حضور مقام معظم رهبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار، شد گفت: وظیفه خود می دانیم تا دوره زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران دفاع مقدس ذخیره گرانبها برای عزت، استقلال و آزادی نسل فعلی و اینده است و بایدآن را از هرگونه تحریم و انحراف مصون داریم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: تعداد برنامه های سازمان های لشکری و کشوری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس 4688 برنامه است و در سازمان صدا و سیما، 21 هزار 813 برنامه در نظر گرفته شده است. بنا داریم شورای هماهنگی حفظ اثار و نشر تعامل و همکاری با شورای شهر و شهرداران، برای بهره گیری از امکانات برای ساخت موزها و یادمان های دفاع مقدس داشته باشد. ارتباط مداوم و فعال با خبرگزاری ها برای نشر وترویج فرهنگ دفاع مقدس از دیگر برنامه های ماست.

سرلشکر باقری بیان کرد: اقدامات انجام شده در راستای صد برابر نمودن، تولیدات فرهنگی و ادبی روند رو به رشدی داشته است. در سال 94 سه و نیم درصد از عناوین کتاب ها به موضوع دفاع مقدس اختصاص داشته و در سال نود و هشت به یازده درصد رسیده است. هشت موزه اماده افتتاح و بهره برداری است و پس از ان، کشور دارای بیست و سه موزه می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هشت موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود