Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:35:54 GMT

دشمن به دنبال کمرنگ‌ کردن فرهنگ دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۱۴۰

دشمن به دنبال کمرنگ‌ کردن فرهنگ دفاع مقدس است

آیت الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت واکاوی دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید گفت: دشمنان درصدد کمرنگ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند در حالی که آینده ما با حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که امروز(دوشنبه، ۳۱ شهریور) در سالن نیروی انتظامی برگزار شد اظهارکرد: رزمندگان در بهترین دوران طلایی انقلاب حضوری فعال داشتند و با رای خود پا به میدان مقابله با باطل گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: با مشاهده تاریخ بعد از اسلام و معاصر هیچ دوره‌ای از دوره‌های تاریخ بشر به زیبایی هشت سال دفاع مقدس نیست و انقلاب اسلامی پاک‌ترین حادثه تاریخ را رقم زد.   

 

فلاحتی با اعلام اینکه دفاع مقدس افسانه و اسطوره نیست و دشمنان درصدد هستند که هشت سال دفاع مقدس را یک حادثه تلخ و تاریخی سیاه در ایران جلوه دهند تاکید کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین رزمایش اقتدار ایران را برای جهانیان به نمایش گذاشت و دشمن به دنبال سیاه جلوه دادن این انقلاب است.       نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید واکاوی شود تصریح کرد: دشمنان درصدد کمرنگ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند در حالی که آینده ما با حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب رقم می‌خورد.       وی خاطرنشان ساخت: امروز باید خود را مسلح به اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس کرده و به مقابله با دشمن بپردازیم.              

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقتدار ایران اسلامی نماینده ولی فقیه در گیلان فرهنگ دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس فرهنگ دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار