Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:48:31 GMT

محفل انس با شهدا در شهرستان ملایر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۱۴۲

محفل انس با شهدا در شهرستان ملایر برگزار می شود

حجت الاسلام نجفی گفت: طی هفته دفاع مقدس در ۲۰ نقطه شهرستان ملایر برنامه محفل انس با شهدا توسط ۲۰ نفر از روحانیون برپا خواهد شد.

 «حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس  توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر و با همکاری سایر نهادها و ادارات در ملایر بیش از 20 برنامه مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در هفته دفاع ممقدس در 20 نقطه شهرستان برنامه محفل انس با شهدا توسط 20 نفر از  روحانیون  برپا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آشنایی نسل جوان در مناطق روستایی و  پایگاه های فرهنگی طرح سلامت اجتماعی بخش های مختلف توسط روحانیون مستقر برگزار می شود.

حجت الاسلام نجفی در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال بین هیات های مذهبی و بچه های مساجد خبر داد و گفت: این مسابقه نیز با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی  روایت گری و بیان خاطرات توسط رزمندگان  در مساجد با حضور درجمع نمازگزاران   و غبارروبی گلزار شهدا در رووستاهای دارای روحانی و... را نیز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در ملایر دانست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی  یکی از کتابهای خاطرات شهدا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا  (س) 16 متری طالقانی ملایر خبر داد و گفت: این مسابقه نیز با همکاری کانون مسجد و  روحانی این مسجد برگزار خواهد شد.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی در کانال ها   با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد و گفت:  برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان قرآن و انس با شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس برپزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این محفل همزمان با نماز مغرب وعشا در روز اول مهر ماه در حسینیه ثار الله ( مسجد ولی عصر(عج)) ملایر برگزار خواهد شد.

وی افزود قاری این محفل برادر سوری از قاریان خوشنام شهرستان ملایر است  و این برنامه همراه با پخش کلیپ ، تفسیر آیات قرآن  و برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر، سپاه ناحیه ملایر، اداره ورزش و جوانان و هیات صادقیه و با حضور علاقمندان به کتاب وحی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی در ادامه با  اشاره به اینکه با توجه به  شیوع ویروس کرونا امسال برنامه پیاده روی اربعین را نداریم گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اجتماع بزرگ مردم در ملایر در حال انجام است.

وی از برگزاری اجتماع اربعین در مصلی ملایر با حضور اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی در مصلی ملایر در روز اربعین خبر داد و گفت: دراین برنامه عزاداری و قرائت زیات اربعین را خواهیم داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصربح کرد: همچنین برنامه های امسال موکب ها و هیاتهای مذهبی دراربعین نیز به سمت کمکهای مومنانه و توزیع نذورات نیزبه سمت تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند است.

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر شهرستان ملایر هفته دفاع مقدس اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار خواهد شد هفته دفاع مقدس حجت الاسلام انس با شهدا محفل انس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو