Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:38:45 GMT

فعالیت‌های تبلیغی حوزه‌ها در مسائل کشور بروز پیدا کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۱۸۴

فعالیت‌های تبلیغی حوزه‌ها در مسائل کشور بروز پیدا کند

به گزارش روز دوشنبه مرکز خبر حوزه آیت الله علیرضا اعرافی در نشستی با مدیران معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ، افزود:‌ در شرایطی طرح ها و برنامه های حوزه از جمله درختواره رشته ها به سرانجام رسید که حوزه از نظر بودجه و اعتبارها در وضعیت خوبی قرار نداشت، این به ثمرنشستن برنامه ها نشانگر جهادی بودن فعالیت نیروهای این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین بر تقویت نگاه کلان راهبردی ستادی تاکید و افزود: باید طوری تلاش و برنامه ریزی کرد که همه نظامات آموزشی حوزه کمک رسان امر تبلیغ باشد و در عین حال بحث تبلیغ در مسائل کشور بروز و ظهور داشته باشد.

وی بر تاکید بر نقش معاونت تبلیغ بر رصد و پایش نظامات دیگر، ارائه راهکارهای مناسب  و اظهار نظر برای انجام فعالیت بهتر در عرصه تبلیغ و رشد و تربیت نیرو گفت: براساس نگاه کلان و راهبردی، باید معاونت تبلیغ با نهادهای مختلف حوزوی در ارتباط باشد و بر نقش راهبردی و هم افزایی با سایر معاونت ها بیفزاید، بر همین اساس نظامات کلان ارتباطی تبلیغ طراحی شود.

 اعرافی با اشاره به ماموریت های جدید این معاونت افزود: از جمله مسائلی و ماموریت هایی که نباید از سوی این معاونت مورد غفلت قرار گیرد، تعامل با مراکز استانی و پایه ریزی رشته های تبلیغ، مراقبت از سایر رشته ها، توجه به بحث مهارت ها در عرصه تبلیغ و راه اندازی درختواره مهارت های تبلیغی، استعداد یابی هنری و اجرای دوره های عمومی برای سطح یک و دو و تربیت مبلغ در بحث هنر، برگزاری دوره های ویژه در بحث هنر و در همین رابطه شناسایی مبلغان در بحث هنر، توجه به بحث آمایش و نقش معاونت تبلیغ در این بحث، افزایش نقش ستاد راهبری می باشد.

مدیر حوزه های علمیه، فعال شدن شورای تبلیغ، ارتباط خوب با ارباب رجوع، باز سازی نرم افزار سماوات، حمایت از گروه های طرح امین و طرح هجرت توجه به موضوع های مهارت افزایی، اخلاقی و سلامت نیروها را از دیگر ماموریت های این معاونت در دوره جدید مدیریتی برشمرد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم علیرضا اعرافی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم علیرضا اعرافی حوزه علميه قم علیرضا اعرافی اخبار کنکور معاونت تبلیغ حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد