Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رضوان‌مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی گفت: این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت پنج مرکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۳ نفر از سالمندان در این مراکز از خدمات مختلف بهزیستی بهره‌مند هستند.

وی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه تاکنون با توجه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی(کشوری و استانی) و ارزیابی مستمر وضعیت سالمندان مقیم مراکز تاکنون مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز سالمندان مشاهده نشده است.

رضوان‌مدنی با اشاره به اهدای کیف و کفش و لوازم‌التحریر به کودکان مرکز نگهداری و ساماندهی بهزیستی استان، گفت: خیرین کرمانشاهی با دستان سخاوتمند خود بخشی از نیاز کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مرکز نگهداری بهزیستی را از قبیل کیف‌، کفش‌، لوازم التحریر و مواد خوراکی تامین کردند.

وی در ادامه به ۱۵۰ خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اقدامات صورت گرفته هشت کودک دارای شرایط فرزندخواندگی به خانواده‌های متقاضی تحویل داده شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کرمانشاه خانواده سالمندان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد