Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:51:32 GMT

۱۴ کیلومتر از کمربندی دوم تهران بهسازی و آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۴۱۰

۱۴ کیلومتر از کمربندی دوم تهران بهسازی و آسفالت شد

امین بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه انجام بهسازی و آسفالت کمربندی دوم در بخش کهریزک پنج ماه طول کشید، اظهار داشت: این محدوده از کمربندی دوم تهران به دلیل تردد روزانه صدها خودرو سبک و سنگین به طور کامل با نیوجرسی بتنی ایمن سازی شده است.

وی ادامه داد: ضعف ایمنی و خرابی آسفالت کمربندی دوم تهران یکی از مشکلات چندین ساله مردم شهرستان ری به خصوص کهریزک بود که با تلاش شبانه روز فرمانداری، راهداری و پلیس راه برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه کمربندی دوم تهران یکی از محورهای پرتردد استان تهران محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این محور که اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران را به محور امام رضا (ع) در شرق استان متصل می کند همواره یکی از جاده های پرتردد محسوب می شود که سال ها دچار مشکلات زیادی بود.

بابایی یادآور شد: با توجه به تردد روزانه حدود ۴۰ هزار خودرو در کمربندی دوم تهران پیش بینی می شود این اقدام موجب تسهیل در عبور ومرور هموطنان در این مسیر شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

به گزارش ایرنا، کمربندی دوم تهران اسلامشهر در جنوب غرب تهران را پس از عبور از حوزه سرزمینی شهرستان ری به بزرگراه امام رضا (ع) متصل می کند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری کهریزک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری کهریزک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری کهریزک اخبار کنکور کمربندی دوم تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محور‌های حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی شش هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی گردیده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محور‌های شریانی،۲۴۱ کیلومتر محور‌های فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محور‌های روستایی استان اختصاص داشته است.
کرد یادآور شد: همچنین در سال گذشته با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محور‌های مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.
وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه‌های مرزی روکش آسفالت محور‌ها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان