Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:19:39 GMT

اجرای ۶۵ برنامه محوری دفاع مقدس در نی‌ریز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۴۱۴

اجرای ۶۵ برنامه محوری دفاع مقدس در نی‌ریز


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شعبانی‌نیا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، امام شهدا، شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، شهدای عرصه سلامت و شهدای مدافع وطن و حفظ امنیت، اظهار داشت : نعمت‌های زیادی در کشور داریم که سایر کشورها از آن محرومند و یکی از مهم ترین این نعمت‌ها حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ان شاالله خداوند سایه ولایت فقیه را بر سر این ملت حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: همه مردم و اقشار جامعه در پیروزی دفاع مقدس نقش داشتند با اینکه دشمن ما در جنگ تحمیلی تا بن دندان مسلح بود و بیشتر کشورها از آن حمایت می‌کردند اما ما با رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) و با حضور منسجم نیروهای مردمی و باتوکل برخدا و ایمان راسخ توانستیم در جنگ پیروز شویم.

شعبانی‌نیا در ادامه پیرامون تاثیر دفاع مقدس در بیداری اسلامی گفت : دفاع مقدس سبب شد که تمام مسلمانان جهان و کشورهای منطقه در حوزه مقاومت در مقابل استکبار جهانی که هرکدام گرفتار یکی از قدرت‌های ظالمانه بودند آگاه و بیدار شوند و به فرموده حضرت امام (ره) ما در جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

وی در ادامه به برنامه‌های محوری گرامیداشت چهلیمن سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط حال حاضر و وجود ویروس کرونا در کشور مجموعه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی می‌توانند در فضای مجازی نقش موثری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز یادآور شد : پنج یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری کارگاه‌های مشاوره در بحث ازدواج، اعزام نیرو به اردوهای جهادی، نشست‌های روشنگری، زیارت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن و شب شعر و خاطره شهدا در این ایام برگزار خواهد شد که این برنامه‌ها به طور ویژه به شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای امنیت می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه ما دنبال ایده‌های نو هستیم تا در ذهن ماندگار شود، گفت: در این راستا از رسانه‌های محلی می‌خواهیم در این راه  همه ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای را به کار گیرند و محتواهای تولید شده در این زمینه را منتشر کنند.

انتهای پیام/ ن
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انقلاب اسلامی سلامت جنگ تحمیلی شهدای مدافع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد: شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت "با شما سربلندیم" انتخاب شده ست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف -معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) - امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه(س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت(ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدارمردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین ومعرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر(ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال