Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:48:38 GMT

۹۰ درصد ابتدا به آنفولانزا در نیمکره جنوبی کمتر شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۵۵۹

۹۰ درصد ابتدا به آنفولانزا در نیمکره جنوبی کمتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: ۷ ماه است که درگیر بیماری کرونا هستیم و هم پای سایر کشورها با این بیماری مقابله می‌کنیم، تا به امروز این بیماری ۹۶۵ هزار نفر از جمعیت جهان را به قربانی گرفته که ۲.۵ درصد قربانیان مربوط به ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط قرمز ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، متأسفانه در شرایطی که در بعضی از استان‌ها وارد موج سوم کرونا می‌شویم رعایت بهداشت و استفاده از ماسک کاهش داشته و این موضوع بسیار خطرناک است.

لاری ادامه داد: ۹۰ درصد ابتدا به آنفولانزا در نیمکره جنوبی زمین به دلیل رعایت بهداشت و شست و شوی دست‌ها کمتر شده است اما هنوز نمی‌شود از وضعیت آنفولانزا در کشور حرفی زد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کادر درمان بسیار خسته هستند، هر زمان شیوع بیماری زیاد می‌شود فشار و خستگی کادر درمان هم بیشتر می‌شود، زمانی که فشار کار کادر درمان زیاد می‌شود بر خدماتی که به بیماران می‌دهند تأثیر دارد.

وی بیان کرد: من هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی (توئیتر و اینستاگرام) ندارم و اخباری که از نقل من در این شبکه‌ها منتشر می‌شود صحت ندارد.

در حال تکمیل…

کد خبر 5029115 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری آمار کرونا سازمان غذا و دارو دیابت بیمارستان بیماری های قلبی و عروقی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تغذیه سعید نمکی علیرضا زالی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • زالو درمان می‌کند؟
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار