Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ حضورم در در دفاع راست با تصمیم کادرفنی بوده و در هر پستی که نیاز باشد برای تیم بازی می‌کنم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار با الدحیل قطر گفت: دو بازی خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و مهم‌ترین مسئله سه امتیاز بود که در بازی رفت و برگشت با التعاون به دست آوردیم و توانستیم به صدر جدول صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله بازی با الدحیل را هم به خوبی پست سر بگذاریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره حضورش در پست دفاع راست عنوان کرد: صددرصد آمادگی دفاع راست را نداشتم، ولی قبل از شروع مسابقات کادرفنی با من صحبت کرد تا به لحاظ ذهنی برای این پست آماده شوم. آنها صلاح دانستند دفاع راست بازی کنم و من هم هر جایی پرسپولیس نیاز داشته باشد، در خدمت هستیم.

نعمتی درباره بازی با الدحیل و حضور رامین رضاییان در این تیم گفت: رامین رضاییان یکی از دوستان خوب ماست ولی در این بازی برای او آروزی موفقیت نمی‌کنم. صددرصد برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و امیدوارم به موفقیت هم برسیم.

دیدار پرسپولیس و الدحیل ساعت 18.30 امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود.

گل‌محمدی: بازیکنانم هیچ وقت از بازی کردن و بردن خسته نمی‌شوند/ فردا با تیم مدعی قهرمانی بازی داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس دفاع راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!