Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:46:23 GMT

خبر بد برای پرسپولیس؛ دوری بلند مدت ستاره جدید؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۵۹۳

خبر بد برای پرسپولیس؛ دوری بلند مدت ستاره جدید؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با الدحیل قطر را از دست داد.

به گزارش مشرق، عیسی ال کثیر به دلیل ترک خوردگی انگشت پای خود قادر به همراهی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل الدحیل قطر نیست.

مهاجم سرخوشان که بلافاصله پس از جذب از سوی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت قادر به پوشیدن کفش استوک ورزشی خود نیست تا کادر فنی پرسپولیس با خبری بد در آستانه دیدار با الدحیل روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت آل کثیر به گونه ای است که احتمال دوری او تا ۱۰ روز آینده از تمرینات نیز وجود دارد. با این حال کادر پزشکی در تلاش است تا بتواند درد او را کاهش داده و سپس شرایط را برای بهبود او فراهم کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوشنبه با الدحیل قطر در هفته پنجم از رقابت های گروه C لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند.

این تیم پیش از مصاف با الدحیل با هفت امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین نماینده قطر نیز  ۶ امتیازی است تا در رده سوم بایستد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس مصدومیت پرسپولیس الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس درحالی موفق شد در یک بازی سخت نساجی را شکست دهد که بیشتر از ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد. سروش رفیعی در همان اوایل نیمه دوم اخراج شد تا پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد. پرسپولیس برای سومین هفته متوالی محروم خواهد داشت و شماره ۷ تاثیرگذار این تیم برای بازی مقابل هوادار در اختیار کادرفنی نخواهد بود. طی هفته‌های اخیر بازیکنان زیادی از پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستند این تیم را همراهی کنند و ستاره‌های این تیم خیلی راحت در بازی‌های اخیر کارت گرفتند.

این درحالی است که فصل قبل و در همین مقطع تعداد زیادی از ستاره‌های پرسپولیس ۳ کارته بودند و در معرض محرومیت قرار داشتند. با این حال به خوبی این نفرات توانستند این موضوع را مدیریت کنند و حتی یک بازیکن از پرسپولیس در بازی‌های حساس پایانی در سال قبل با محرومیت مواجه نشد. به نظر می‌رسد همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس در این فصل با سال قبل بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت