Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:14:32 GMT

جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۶۸۸

جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی صبح امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازدارندگی امروز سلاح و یادگار ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس بوده که در گسترش و حفظ آن باید اقدامات مؤثر صورت گیرد.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امروز در محضر مقام معظم رهبری به صورت ویدئوکنفرانس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: بیانات فرمانده کل قوا راهبردی برای جامعه و ترسیم نقشه راهی است تا از مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی منحرف نشویم.

دستجانی با بیان اینکه در جنگ کبیر امروز با تدبیر و روشنگری پیروز خواهیم شد، گفت: امروز باید کار زینبی یعنی روشنگری در جامعه را مدنظر قرار دهیم چراکه نهضت امام حسین(ع) به علت مجاهدت‌های حضرت زینب(س) پا بر جا ماند.

وی با بیان اینکه جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است و در این مسیر باید نسبت به جوانان و نسل آینده توجه ویژه داشته باشیم اضافه کرد: دشمن به دنبال تحریف واقعیات بوده و نسل امروز در معرض این تهدید جدی هستند که باید در این زمینه تصمیمات مؤثر اتخاذ شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: در استان مرکزی ۲۷ هزار و در شهرستان ساوه بیش از ۱۲۰۰ نفر از رزمنده و یادگاران دفاع مقدس تجلیل خواهند شد اما به سبب رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ۴۰ سالگی انقلاب به صورت نمادین از ۴۰ پیشکسوت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

به گزارش فارس در این مراسم که با حضور فرماندار ساوه، شهردار ساوه و جمعی از مسئولان برگزار شد، از پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس جهاد جوانان فرمانده سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز