Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز دوشنبه به مناسبت آغاز  هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور الی ۶ مهرماه) در جمع تعدادی از جوانان بسیجی شهرستان افزود : ایرانیان مردمانی پایدار و مقاوم هستند که برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آماده هرگونه فداکاری هستند.

وی دفاع مقدس را یک دوره تاریخی بسیار مهم، فراموش نشدنی و بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس آرمان‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی بیمه شد و اقتدار و عزت را برای مردم انقلابی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بافق تاکید کرد: نباید فداکاری و ایثارگری‌های کسانی که جان خود را در راه ناموس و میهن فدا کرده اند و جانباز جبهه‌های جنگ شده اند به ورطه فراموشی سپرده شود، ضمن اینکه آزادگان جلوه بارز صبر و ایستادگی در برابر ناملایمات دوران اسارت هستند و هرگز فراموش نخواهند شد.

 وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده به عنوان اهداف اصلی بخش فرهنگی - هنری ، گفت: برگزاری یادمان و  یادواره‌های شهدا در شهر و روستا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  دارد ، باید اخلاق شهدا در جامعه  ترویج شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بافق با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های نظام و هشت سال دفاع مقدس و اعتقادات دینی در جامعه اسلامی ایران است ،اظهار کرد: دولت و ملت باید در برابر این اهداف شوم دشمن ایستادگی کنند و روحیه مقاومت جوانان باید روز به‌روز افزایش یابد.

وی بیان کرد: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای دوران دفاع مقدس و افتخار آفرینی رزمندگان شجاع کشورمان در میدان های خون ، حماسه و شرف است.

 امام جمعه بافق در ادامه فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه ضروری دانست و گفت: باید این فرهنگ و روحیه شهادت طلبی در مردم به ویژه نسل جوان ترویج شود.

شهرستان بافق ۲۵۶ شهید، ۸۰ آزاده و  ۴۴۰ جانباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله زمینی، هوایی و دریایی و آتشباری روستاها و شهرهای مرزی ایران از سوی رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا آغاز شد و دشمن زبون پس از هشت سال در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام قرارداد آتش بس را پذیرفت و به مرزهای بین‌المللی شناخته شده ۲ کشور بازگشت.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق درفاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بافق چهلمین سالگرد دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بافق چهلمین سالگرد دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس بافق چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است