Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی در صورت پیروزی با پرسپولیس مقابل الدحیل می‌تواند رکورد‌های جدیدی را برای خود و فوتبال باشگاهی ایران ایجاد کند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوشنبه مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم از رقابت های گروه C لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند. سرخپوشان پایتخت که با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند برای تثبیت صعود خود نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی دنبال بهبود بردهای شخصی
سرمربی پرسپولیس توانست تیمش را با تاکتیک های معقولانه به مصاف التعاون عربستان بفرستد تا به دو برد مهم و حیاتی مقابل نماینده عربستان برسد. بردهایی که کارنامه یحیی را در مقابل تیم های باشگاهی این کشور نیز بهبود بخشید تا او با چهار پیروزی مقابل باشگاه های عربستانی تبدیل به یکی از موفق ترین مربیان تاریخ لیگ برتر در رقابت با این باشگاه ها شود.

حالا این مربی می تواند با ادامه روند پیروزی های خود در دیدار با الدحیل، آمار خود در تقابل با تیم های قطری را نیز بهبود ببخشد. گل محمدی تاکنون در قامت سرمربی سه بار با تیم های قطری روبرو شده که یک برد، یک تساوی و یک باخت را در کارنامه خود دارد. در صورتیکه این تیم بتواند مقابل الدحیل در دیدار امشب به پیروزی برسد کفه سنگین ترازو برای بردهای پرسپولیس به سود یحیی خواهد امد تا او آمار خود را با تیم های قطری نیز بهبود بخشد.

تلاش برای انتقام با عدد ۳۰

دیدار رفت دو تیم با شکست دو بر صفر پرسپولیس همراه بود تا سرخپوشان برای بازی امروز دنبال جبران این باخت باشند. پرسپولیس در صورت کسب پیروزی مقابل الدحیل قطر به سی امین پیروزی تیم های ایرانی مقابل نمایندگان باشگاهی قطر خواهد رسید. قطری ها نیز تاکنون ۲۶ بار از سد نمایندگان فوتبال ایران گذشته اند.

طعم لذیذ برد با سیدجلال

سیدجلال حسینی در صورت حضور در ترکیب پرسپولیس بار دیگر می تواند روزنه های پیروزی برای تیمش را به ارمغان بیاورد. سرخپوشان در دیدار رفت مقابل الدحیل در حالی تن به شکست دادند که سیدجلال روی نیمکت بود. مدافع میانی سرخپوشان پایتخت در بردهای قبلی این تیم مقابل الدحیل حضور داشت و تاثیرگذاری خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت. الدحیل در تقابل خود با تیم های ایرانی بیشتر از هر تیم دیگری مقابل پرسپولیس شکست خورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود