Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضوری گفت: حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم سخنران آیین های عزاداری ماه صفر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س) است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدای محرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برپا بوده و این مهم در ماه صفر نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه آیین عزاداری ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم به مدت پنج شب در حال برگزاری است، افزود: این مراسم هر شب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم ذاکران اهلبیت (ع) به مرثیه خوانی و روضه خوانی در رثای سید و سالار شهیدان و خاندان بزرگوارش می پردازند.

 

حضوری با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم، عنوان کرد: تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی در سایر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری رعایت شده و در شب های ماه صفر نیز همچون گذشته مورد تاکید است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدا ویژه دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، گفت: این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت شهدای جنگ تحمیلی به همت هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم از سخنرانی حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم در این مراسم خبر داد و اظهار کرد:  این برنامه روز دوشنبه 31 شهریور همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

حضوری در پایان با اشاره به اینکه این مراسم به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم«فرشید میرزایی» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) مرثیه سرایی و نوحه خوانی می کند.

 

به گزارش شبستان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، کاروان سیار عزاداری، پشت نویسی خودروها، سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و نوحه خوانی مداحان برجسته شهرستان از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در  ایام ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) بوده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه اول ماه صفر عزاداری ماه صفر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری امام جمعه جهرم برگزار می شود ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق (ع) مراسم سوگواری این امام معصوم در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حسین ارضی به عنوان پیش و حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی به عنوان سخنران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. مرثیه خوان این مراسم علی کرمی است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ در محل خیابان کارگر شمالی، بالاتر از ایستگاه مترو خواهد بود.

کد خبر 6095533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود