Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر نیما رضایی، موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن و معاون بین الملل دانشکده پزشکی، گزارشی از فعالیت های علمی و بین المللی یوسرن ارائه و از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه به صورت مجازی و حضوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح تاریخچه یوسرن گفت: شبکه یوسرن از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده و تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از دانشمندان یک درصد برتر رشته های مختلف و ۱۶ نفر از برندگان نوبل و ابل و بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر عضو  دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید از بیش از ۱۲۰ کشور دنیا عضو شبکه شده اند.

رضایی افزود: که طی ۴ سال گذشته، عملکرد یوسرن فراتر از حد انتظار بوده و فعالیت هایی شامل برگزاری بیش از ۵۰۰ رویداد علمی، نگارش ۸۰۰ مقاله، شرکت تشکیل ۹۰ دپارتمان بین رشته ای، عقد تفاهم نامه های بین المللی، تاسیس دفاتر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

وی به معرفی همایش بین المللی و جایزه یوسرن به عنوان بزرگترین فعالیت بین المللی شبکه پرداخت که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به میزبانی کشورهای ایران، اوکراین، ایتالیا و مجارستان برگزار شده است.

موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن خاطر نشان کرد: در سال ۲۰۲۰ ایران برای دومین بار میزبان برگزاری این همایش یعنی پنجمین کنگره بین المللی یوسرن خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر نامزد دریافت جایزه جهانی یوسرن ۲۰۲۰ شدند، بیش از ۳۰۰ متقاضی که فرم درخواست و پروژه خود را کامل ثبت کرده بودند مورد داوری اولیه توسط بورد مشاوران شبکه جهانی یوسرن قرار گرفتند. از مجموع ۱۰ کاندیدای منتخب، در نهایت یک نفر در هر حیطه توسط دانشمندان یک درصد برتر دنیا و برندگان جایزه نوبل معرفی خواهد شد.

رضایی افزود: کنگره به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجازی از طریق پلتفرم های از پیش تعیین شده و پخش زنده برگزار می شود. سخنرانی ۱۲۹ استاد خارجی به صورت حضوری و مجازی، کارگاه، نقاشی برای کودکان بیمار، مینیاتور talk، پخش به صورت وبینار، و... به صورت همزمان برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه ۲۰ آبان ماه در باغ موزه کتاب برگزار می شود.

کد خبر 5029135

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسرن دانشگاه علوم پزشکی تهران نیما رضایی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش مصاحبه دکتری آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشجویان کنکور 99 آزمون دانشنامه پزشکی دانشگاه تهران سال تحصیلی جدید بین المللی یوسرن جهانی یوسرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مهدی اعصامی گفت: استفاده و همراه داشتن دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و باعث محرومیت از آزمون سراسری می‌شود.
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان با تقدیر از اقدامات نهاد‌های امنیتی و انتظامی در شناسایی و رصد سوداگران کنکور در شبکه‌های اجتماعی مجازی افزود: قانون در مجازات افراد متخلف صراحت دارد و انجام هر یک از اعمال تخلف مرتبط با آزمون در قالب عضویت در گروه یا شبکه اجتماعی به تناسب نوع جرم می‌تواند به حبس از یک تا ۱۰ سال منجر شود.
وی خواستار آن شد که والدین داوطلبان تحت‌تا ثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت فرزندان خود را به سوداگران و کلاهبرداران کنکور گره نزنند.
حفاظت آزمون سازمان سنجش با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تخلف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد تا شرایط اجرای عدالت آموزشی برای همه داوطلبان آزمون سراسری به‌صورت یکسان فراهم شود.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خواست که در صورت ورود به شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی، هر چه سریع‌تر از آن خارج شده تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری