Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:39:24 GMT

پیغام روزبه چشمی به ۲ تیم قطری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۱۲۰

پیغام روزبه چشمی به ۲ تیم قطری

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با پیشنهاد دو تیم قطری مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته رسانه‌های قطری از توافق روزبه چشمی با باشگاه الخور خبر دادند که البته مدافع آبی‌پوشان با تکذیب این خبر به این موضوع اشاره کرد که با استقلال قرارداد دارد و تمام تمرکزش روی بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های چشمی اما دلیلی برای قطعی شدن ادامه همکاری این بازیکن با استقلال در فصل آینده نیست. این بازیکن در حال حاضر با دو پیشنهاد از لیگ قطر مواجه شده ولی به این تیم‌ها پیغام داده است که بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن وضعیت استقلال در پیکارهای آسیایی، در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

نامجومطلق: به مطهری گفتم تو تأثیرگذارترین بازیکن من هستی/ 2 ساعت قبل از بازی گفتند نمی‌توانیم از شجاعیان استفاده کنیم

 

چشمی چند روز پیش قراردادش را با استقلال تمدید کرد، ولی بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود. باید منتظر ماند و دید که آیا چشمی در فصل جدید پیراهن  استقلال را بر تن خواهد کرد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال روزبه چشمی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس