Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بنابر تازه‌ترین آمارها، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تاکنون به ۳۱ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۴۷ نفر رسیده و مرگ ۹۶۵ هزار و ۷۱ نفر نیز بر اثر این بیماری تأیید شده است. همچنین ۲۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۵۶۳ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

آمریکا با بیش از ۷ میلیون مبتلا و بیش از ۲۰۰ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند. درحال‌حاضر آمریکا، برزیل، هند و مکزیک ۴ کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان این ویروس هستند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورلداُمتر، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا ۷ میلیون و ۴ هزار و ۷۶۸ مبتلا، ۲۰۴ هزار و ۱۱۸ قربانی

۲. هند ۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۸۰ مبتلا، ۸۷ هزار و ۹۰۹ قربانی

۳. برزیل ۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۲۹ مبتلا، ۱۳۶ هزار و ۸۹۵ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۳۹۹ مبتلا، ۱۹ هزار و ۴۱۸ قربانی

۵. پرو ۷۶۸ هزار و ۸۹۵ مبتلا، ۳۱ هزار و ۳۶۹ قربانی

۶. کلمبیا ۷۶۵ هزار و ۷۶ مبتلا، ۲۴ هزار و ۲۰۸ قربانی

۷. مکزیک ۶۹۷ هزار و ۶۶۳ مبتلا، ۷۳ هزار و ۴۹۳ قربانی

۸. آفریقای جنوبی ۶۶۱ هزار و ۲۱۱ مبتلا، ۱۵ هزار و ۹۵۳ قربانی

۹. اسپانیا ۶۵۹ هزار و ۳۳۴ مبتلا، ۳۰ هزار و ۴۹۵ قربانی

۱۰.آرژانتین ۶۳۱ هزار و ۳۶۵ مبتلا، ۱۳ هزار و ۵۳ قربانی

پس از آن کشورهای فرانسه با ۴۵۲ هزار و ۷۶۳ مبتلا، شیلی با ۴۴۶ هزار و ۲۷۴ مبتلا، ایران با ۴۲۲ هزار و ۱۴۰ مبتلا، انگلیس با ۳۹۴ هزار و ۲۵۷ مبتلا، بنگلادش با ۳۴۸ هزار و ۹۱۸ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۲۹ هزار و ۷۵۴ مبتلا، عراق با ۳۱۹ هزار و ۳۵ مبتلا، پاکستان با ۳۰۶ هزار و ۳۰۴ مبتلا، ترکیه با ۳۰۲ هزار و ۸۶۷ مبتلا، ایتالیا با ۲۹۸ هزار و ۱۵۶ مبتلا، فیلیپین با ۲۸۶ هزار و ۷۴۳ مبتلا، آلمان با ۲۷۳ هزار و ۴۷۷ مبتلا، اندونزی با ۲۴۴ هزار و ۶۷۶ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۸۸ هزار و ۴۲۷ مبتلا، اوکراین با ۱۷۵ هزار و ۶۷۸ مبتلا، کانادا با ۱۴۳ هزار و ۶۴۹ مبتلا، بولیوی با ۱۳۰ هزار و ۶۷۶ مبتلا، اکوادور با ۱۲۶ هزار و ۴۱۹ مبتلا، قطر با ۱۲۳ هزار و ۳۷۶ مبتلا، رومانی ۱۱۲ هزار و ۷۸۱ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۰۸ هزار و ۲۸۹ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۷ هزار و ۳۰۷ مبتلا، پاناما با ۱۰۶ هزار و ۲۰۳ مبتلا، بلژیک با ۱۰۲ هزار و ۲۹۵ مبتلا، مصر با ۱۰۲ هزار و ۱۵ مبتلا و مراکش با ۱۰۱ هزار و ۷۴۳ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

کد خبر 551013 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است

وبینار کشوری روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (۲۸ آوریل) با مشارکت تشکل‌های کارگری، کارفرمایی، دولت و نمایندگان مجلس و کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به همت انجمن متخصصین بهداشت حرفه ای ایران برای بررسی رفع موانع و ارتقاء فرهنگ و رشد محیط کار ایمن و بهداشت و حرفه‌ای صبح امروز برگزار شد.

علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) در این وبینار با اشاره به اینکه اهمیت ایمنی و بهداشت کار برای کارگران به اندازه موضوع معیشت و مزد مهم است، گفت: امسال در دیدار مقام معظم رهبری برای اولین بار ایشان به موضوع ایمنی و بهداشت محیط کار کارگران اشاره کردند که این درکنار سایر توجهات اهمیت این موضوع برای رهبران جهانی را نیز نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ایران یکی از قدیمی‌ترین کشورها در زمینه تولید فلزات از دیرباز بوده است و به همین دلیل ما یکی از قدیمی‌ترین کشورها در زمینه پیگیری ایمنی کار و بهداشت محیط فعالیت از زمان باستان بوده‌ایم. ما در تپه سیلک کاشان و در نقاط دیگر کشفیاتی داریم که نشان می‌دهد در تولید مس به دلیل وجود آرسنیک (ماده سمی) نکات ایمنی رعایت می‌کردند. قوم آزیانی‌ها در تپه سیلک مرده‌هایشان را در اتاق خودشان زندگی می‌کردند و قطعاتی از طلا و نقره در قبورشان قرار دهند.

وی تاکید کرد: در سگزآباد لرستان نیز آرسنیک بیش از همه در روی مس‌های باقی مانده بوده است. این درباره هزاره پنجم قبل از تا دوم قبل از میلاد است و مربوط به گذشته دور است. در بیشتر نقاط ایران مانند کرمان وقتی مس ذوب می‌شود آرسنیک بخار می‌شود و نیروی کار را می‌کشته است. اما اقدامات بهداشتی اولیه در هزاره سوم میلاد نشان می‌دهد که دیگر هیچ انسانی بخاطر ذوب کردن مس در ایران نمرده است که این نشان می‌دهد ما از همان زمان مسائل بهداشتی را در کار رعایت می‌کردیم.

دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: شاید اهمیت ایمنی و بهداشت کار در آن زمان بیشتر مورد توجه بوده است و با آن دانسته‌ها نیاکان ما با دانسته‌های محدود چنان عمل کردند. ما مقدم بر درمان و معیشت باید ایمنی و بهداشت محیط کار را حفظ کنیم و باید مسئولان دولتی و تشکل‌ها در همین راستا به صورت خودجوش عمل کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم