Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان از درخشش دوومیدانی کاران استان در مرحله دوم لیگ باشگاه های کشور به ویژه در ماده ۱۰ کیلومتر پیاده روی خبر داد.

مسعود بنوان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این مرحله، به صورت متمرکز در شهر تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط سخت کرونایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با نتایج کسب شده توسط ورزشکاران استان در این مسابقات، تصریح کرد: «زینب احمدی» در ماده ۱۰ کیلومتر پیاده روی که در مرحله اول، به مقام دوم دست یافته بود، در این مرحله قهرمان بخش بانوان شد.

بنوان ادامه داد: در همین ماده در بخش آقایان «حمیدرضا زورآوند» مقام اول، «آرمین شاه‌ملکی» مقام دوم و «امیرحسین اسدی» مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان بیان کرد: در ماده ۱۵۰۰ متر نیز «سیدامیر زمانپور» قهرمان این دوره شد و «علی عالمی» در ماده ۸۰۰ متر به مدال برنز دست یافت.

به گزارش ایسنا، این مرحله از مسابقات ۲۷ و ۲۸ شهریورماه جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که سیدامیر زمانپور، حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه‌ملکی، زینب احمدی و علی عالمی ورزشکاران همدانی تیم سپاهان اصفهان و امیرحسین اسدی ورزشکار همدانی تیم پلیمر خلیج فارس به مدال های رنگارنگ دست یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دووميداني ليگ دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • روز معلم و پاسداشت مقام معلم
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان