Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@02:20:47 GMT

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۶۱۲

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این ملت بزرگ، همچون نگینی، تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ۸ سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به همه مردم شریف شهرستان مشهد به‌خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.

سیدمحمدرضا هاشمی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس»

منبع: فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار مشهد هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"