Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:09:05 GMT

نیاز کشور ایران حفظ روحیه مقاومت است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۶۶۴

نیاز کشور ایران حفظ روحیه مقاومت است

سید صادق حسینی گفت: ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام همه در کنار هم رمز موفقیت ما و استمرار پیروزی این ملت هستند و امروز نیاز کشور ایران اسلامی حفظ روحیه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان 31 شهریور ماه جاری در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور در استانداری کردستان برگزار شد، بیان کرد: صدام براساس هماهنگی و میزان توان غرب جنگ را ارزیابی و به ما حمله کرد و اگرچه ما به لحاظ تسلیحاتی کم داشتیم اما به برکت رهبری توانمند و حماسه‌گری‌های مردم تمام نقشه‌های صدام نقش برآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با اشاره به اینکه صدام در جنگی کهخ علیه ایران آغاز کرد به مادیان توجه کرده بود و معنویات را در نظر نداشت، افزود: بعد از پایان جنگ هرچند دیر اما جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفتند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: رزمندگان ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی ایثارگری‌های زیادی کردند و سخت‌ترین شرایط را با یاری‌گرفتن از خداوند پشت سر گذاشتند و به پیروزی رسیدند.

 

 

سردار حسینی با بیان اینکه رهبری کاریزماتیک امام خمینی(ره) در بسیج امکانات در مقابل تمام تجهیزات غربی‌ها و سپاه تا به دندان‌مسلح که به مقابله ما آمده بود، بی نظیر بود، گفت: امکانات تسلیحات آمریکایی و انگلیسی، دلارهای عربی، موشک‌باران شهرها، استفاده از بمب‌های شیمیایی وغیره نتوانست عزم راسخ ایران را برای مقابله با دشمن کم کند.

 

 

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد ایستادگی فعال جواب می‌دهد و اینگونه بود که ما پیروز میدان شدیم و امروز روز بزرگی است چرا که با دفاع مشروعمان حتی یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم.

 

 

وی  با بیان اینکه این الگو و شیوه مقاومت می‌تواند آمریکا را شکست دهد، بیان کرد: تمام شعارها و تهدیدهای امروز امریکا جنبه داخلی دارد و با هدف پیروزی در انتخابات است.

 

 

سردار حسینی در پایان اضافه کرد: سر تعظیم در برابر همه آزادگان و ایثارگران و شهدای عزیز فرود می‌آوریم و می‌گویم پیروزی امروز حاصل ایستادگی شماست و ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام همه در کنار هم رمز موفقیت ما و استمرار پیروزی این ملت هستند و بی‌شک نیاز امروز کشور ما حفظ روحیه مقاومت است.

 

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان نیز در این مراسم از تجلیل دو هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در استان کردستان خبر داد و بیان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم ایامی که رژیم بعث جنگی نابرابر علیه ایران به راه انداختند اما علیرغم درگیری‌های داخلی و جنگ خارجی، رزمندگان ایران اسلامی با سلحشوری خود شکست تلخ را به آنها چشاندند.

 

 

سردار ذبیح‌الله مالکی ادامه داد:‌ در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در  راستای گرامیداشت این ایام که سند پرافتخار ملت ایران است، 11 ستاد شهرستانی و 97 کمیته‌ برای برنامه‌ریزی برنامه‌های این ایام تشکیل شده است.

 

 

وی با بیان اینکه: ۲۴۳ برنامه شاخص در سطح استان اجرا می‌شود، اعلام کرد:‌ در سطح کشور در این ایام از یک میلیون نفر پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شوند که سهم استان کردستان از این میزان 2 هزار نفر است که تاکنون از یک‌هزار نفر آنها تجلیل شده است.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان تجلیل از پیشکسوتان گراميداشت هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است