Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران امروز (دوشنبه)  در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم های تسلیحاتی آمریکا،  گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خودکفا هستیم و اگر تحریم ها برداشته شود، راه صادرات باز می‌شود. ما در بحث تامین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.

وی افزود: برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد که نخستین مزیت آن برای ما به دست آوردن یک پیروزی سیاسی است. دومین مورد در رفع تحریم های تسلیحاتی، بازشدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی ها با این کار کم می شود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات، گفت: ترامپ در گذشته امتحان خود را پس داده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران هم امتحان خود را پس داده است. آنها این حرف های بی معنی را بارها بیان کردند. مانند گذشته که اعلام کرده بودند قرار است ۵٢ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند و آنها مانند گذشته نمی توانند هیچ غلطی کنند.

کد خبر 5029236 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا دفاع مقدس سردار امیرعلی حاجی زاده نیروی هوافضای سپاه مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی رزمایش ذوالفقار ۹۹ برجام هیئت دولت حسن روحانی رژیم صهیونیستی شورای نگهبان مجلس یازدهم تحریم های تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم

دکتر «جاک نریا» افسر ذخیره اطلاعات ارتش و مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که استعفای رئیس اطلاعات ارتش را چگونه می توان توضیح داد، گفت: "در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم اول شکست هفت اکتبر و دوم شکست بعد از حمله دمشق و پاسخ ایران.

او گفت: به هیچ‌وجه کسی پیش‌بینی نکرده بود که ایران از سرزمینش به ما حمله کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران