Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:15:30 GMT

تصویربرداری «جشن سربرون» به آزادراه تهران-شمال رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۸۰۷

تصویربرداری «جشن سربرون» به آزادراه تهران-شمال رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیمافیلم، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: در این بخش از تصویربرداری مجموعه، بخش‌های مربوط به محوطه چادر انجام می‌شود که روند تصویربرداری بسیار خوب است و امیدواریم با قوت این بخش از مجموعه را تصویربرداری کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: در این بخش از مجموعه حسین محجوب، نادر فلاح،  لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این بخش با همکاری صمیمانه مدیریت و عوامل آزادراه تهران-شمال میسر شد.

سریال «جشن سربرون» مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر، جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

کد خبر 5029195 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی مجتبی راعی سیما فیلم تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه یک سیما جشنواره فیلم ونیز هنرهای تجسمی سینمای مستند رادیو نمایش جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در  آزاد راه تهران کرج قزوین خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی زندی فر روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران کرج قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

زندی فر افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه(باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان