Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی فدراسیون تنیس روی میز مبلغ ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به عنوان ورودیه و تامین هزینه های مربوط به برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعیین شده است.

این مبلغ باید تا ۲۰ مهرماه توسط تیم ها به حساب فدراسیون تنیس روی میز واریز شود. همچنین طبق آیین نامه ابلاغی، تیم ها موظف هستند ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان خود را هم به فدراسیون پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آنچه در آیین نامه ابلاغی به تیم ها بر آن تاکید شده است، این مبلغ (۲۰ درصد قرارداد بازیکنان) باید تا مرحله دوم مقدماتی به حساب فدراسیون واریز شود.

فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز از آبان ماه آغاز می شود. این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود. رقابت های مقدماتی به صورت متمرکز در سه مرحله برگزار خواهد شد. چهار تیم برتر این مرحله هم برگزارکننده دیدارهای پلی آف خواهند بود.

همچنین طبق آیین نامه ای که در اختیار تیم ها قرار داده شده، هر یک از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر مجاز به معرفی ۱۲ بازیکن و اعضای کادر فنی شامل سرمربی، یک مربی، یک سرپرست و یک مدیر فنی هستند. معرفی دو بازیکن خارجی در این ترکیب هم بلامانع است.

از دیگر موارد قابل توجه ذکر شده در آیین نامه مربوط به جریمه در نظر گرفته شده برای بازیکنان خاطی است. بر این اساس اگر بازیکنی در طول مسابقات سه بار کارت زرد بگیرد مبلغ ۷ میلیون ریال جریمه می شود که باید ظرف مدت زمان یک هفته به به حساب فدراسیون واریز شود.

کد خبر 5029227

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی کشور ورودیه مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال التعاون عربستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال فدراسیون کشتی نقل و انتقالات لیگ بیستم تنیس روی میز آیین نامه لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز

ایسنا/فارس تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب‌ و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشورهای مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد