Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:03:13 GMT

سردار نقدی با شبهات سپاه پاسداران در «بدون توقف»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۹۸۵

سردار نقدی با شبهات سپاه پاسداران در «بدون توقف»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت ۲۹۹ برنامه تلویزیونی «بدون توقف» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پخش می شود که این سری از برنامه ها از دیشب یکشنبه ۳۰ شهریور آغاز شده است و هر شب حوالی ساعت ۱۹:۱۵ بعد از خبر شبکه سوم سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه چالشی ترکیبی «بدون توقف» در این گفتگوها به شبهات و چالش های مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می پردازد.

«بدون توقف» به تهیه کنندگی رضا غلامحسین نژاد، کارگردانی رحیم صادقپور و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه‌ها می‌شود.

کد خبر 5029214 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار نقدی برنامه تلویزیونی بدون توقف شبکه سه سیما تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه یک سیما جشنواره فیلم ونیز هنرهای تجسمی سینمای مستند رادیو نمایش بدون توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی