Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:32:36 GMT

طرح تشکیل استان گلساران در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۱۶۷

طرح تشکیل استان گلساران در مجلس

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اعلام وصول طرح استان گلساران از سوی هیئت رئیسه قوه مقننه، اظهار داشت: تقسیم استان‌ها در راستای تمرکززدایی و کاهش بروکراسی اداری مطرح شده است.

وی در همین راستا، افزود: در حال حاضر ۵ استان کشور باید تقسیم‌بندی شود و زمانی که کار با هزینه خوبی به سرانجام برسد، اخطار اصل ۷۵ قانون اساسی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف آباد در مجلس بیان داشت: در راستای تمرکززدایی و کاهش بروکراسی اداری و همچنین حل مشکلات مردم، باید استان‌های اصفهان، کرمان، فارس به دو قسمت و استان سیستان بلوچستان به سه قسمت تقسیم شوند.

ابوترابی تصریح کرد: نظر مسئولان استان‌ها، ملاک تقسیم این مناطق نیست. طرح تشکیل استان‌ها در مجلس مطرح شده و به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به طرح استان گلساران، بیان داشت: طرح تشکیل استان گلساران، به نفع استان اصفهان بوده و باعث می‌شود بودجه برخی شهرستان‌های اصفهان از تهران تأمین شود.

به گزارش تسنیم، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس روز (چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه) طرح ایجاد استان گلساران را اعلام وصول کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استان گلساران اصفهان استان گلساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم