Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری گفت: در حال حاضر 1.5 میلیون دوز واکسن آنفلوآنزای هلندی در کشور وجود دارد، اما با وجود تامین ارز، مشکلاتی برای جابه‌جایی ارز برای خرید این واکسن به علت تحریم‌ها وجود دارد که امیدواریم این مشکلات تا هفته‌های آتی برطرف شود.

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری برنا؛ نشست خبری سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت امروز صبح به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5/2 درصد از مبتلایان جهانی کرونا در ایران

لاری در ابتدای این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: آرزومندیم تا کادر درمان بتواند در خدمت جامعه باشد. در 7ماه اخیر درگیر بیماری کرونا بودیم که 965 هزار نفر در جهان قربانی شدند و 5/2 درصد از مبتلایان دنیا در ایرانهستند.

خط قرمز ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

 او تصریح کرد این بیماری ادامه دارد و باید سبک زندگی را تغییر داد. خط قرمز ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. در برخی از استان‌های رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته  و در موج سوم کرونا هستیم. در کره جنوبی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی 90 درصد میزان مبتلایان کاهش یافته است. اولویت تزریق واکسن به بیماران آسیب پذیر است.

لاری تصریح کرد: بنابراین عزم جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم . با توجه به شیوع بیماری امیدواریم با همیاری و جدیت رعایت پروتکل‌ها افزایش یابد تا در پاییز هم مشکلات کاهش یابد.

 او افزود: هرچقدر بیماری افزایش یابد مشکلات کادر درمان افزایش پیدا می‌کند. باید کمک کرد تا کادر درمان سلامت باشند و با رعایت پروتکل‌ها فشارها به تیم درمان کاهش یابد.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می گذراد پس دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی بازیکن دو رگه ایران ژاپنی در این لیست به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری  گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها : یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت کننده ها: یوکی ایشیکاوا ( کاپیتان) ران تاکاهاشی،  تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی  تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست