Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:35:38 GMT

دوره آموزشی Carrier Hap برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۷۱۳

دوره آموزشی Carrier Hap برگزار می شود

انجمن علمی مکانیک دانشگاه تهران دوره آموزش نرم افزار "Carrier Hap" را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نرم‌افزار تحلیل ساعتی کریر‏ یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال جامع ترین نرم افزارهای موجود جهت محاسبات بار سرمایی و گرمایی ساختمان‌ها با کاربردهای مختلف می‌باشد. این نرم افزار قدرتمند امکانات بسیار زیاد و کاربردی را در عین سادگی و کاربری آسان در اختیار مهندسان تاسیسات و مکانیک قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در بسیاری از نقاط جهان از این نرم افزار به عنوان مرجع محاسبات تاسیسات مکانیکی استفاده می‌شود. در کشور ما ایران نیز این نرم افزار مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته و هم اکنون پروژه‌های تاسیساتی و طراحی‌های انجام گرفته توسط این نرم افزار مورد تایید است. این نرم‌افزار محصول شرکت معتبر آمریکایی سازنده دستگاهها و تجهیزات تهویه مطبوع، کریر است.

نرم افزار کریر امکانات دیگری از جمله انتخاب تجهیزات را برای فضاهای تعریف شده با سیستم‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای مهندسان طراح تاسیسات مکانیکی باشد. HAP ۴.۵ یکی از بهترین و کامل ترین ورژن‌های Carrier بوده که بدون مشکل تحت  ویندوز از جمله ویندوز xp و ۷ قابل نصب و فعال سازی می‌باشد.

"آشنایی با نرم افزار Carrier Hap"،" مروری بر نحوه محاسبه بارهای حرارتی"،"بررسی داده های مربط به آب و هوا"،"بررسی داده های فضاها"،"بررسی داده های مربوط به سیستم ها"،"بررسی داده های مرتبط به واحدهای گرمایشی وسرمایشی"،"بررسی داده های مربوط به ساختمان" و"آموزش نحوه استخراج نتایج و تهیه گزارش" از جمله مباحث و سرفصل های این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی "Carrier Hap"، با تدریس مهندس صدرائی، روز چهارشنبه ١٤ آبان، ساعت ١٦ الی ٢٠، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به لینک  https://engcultural.ut.ac.ir/associations/۷/courses/۱۶۶ وجهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی utsame@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوره آموزشی Carrier Hap بررسی داده نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای