Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@10:00:29 GMT

بنزین عرضه‌شده در شهرستان قشم مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۸۲۳

بنزین عرضه‌شده در شهرستان قشم مشکلی ندارد

گروه استان‌ها– دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از سلامت بنزین‌های عرضه‌شده به خودروها در جایگاه‌های سراسر جزیره قشم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در پی اخبار و گزارش‌های دریافتی از مردم در زمینه آلودگی بنزین‎های عرضه شده در قشم، بازرسی از جایگاه‌ها از 23 شهریور و به مدت چند روز با حضور کارشناسان ویژه استان هرمزگان و نماینده دادستانی انجام شد و در آزمایش‌های به عمل آمده خوشبختانه نشانی از آلودگی و افزودن آب به بنزین دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اعلام اینکه هر زمانی متوجه تخلف در عرضه بنزین به هر شکل ممکن در سرتاسر شهرستان قشم آن باشیم به طور حتم با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم یادآور شد: اگر شهروندان از عرضه بنزین آلوده در جایگاه خاص اطلاع دارند، مراتب را به این دادستانی برای پیگیری و انجام آزمایش فنی اعلام کنند.

تاکید دادستان قشم بر توقف ساخت و ساز در ژئوسایت غارنمکدان/ توزیع بنزین در جزیره زیر ذره‌بین دستگاه قضا   تعیین میزان حق العمل جایگاه‌داران فروش بنزین و نفت گاز   اخبار فنی خودرو|چرا بهتر است با بنزین انتهای باک حرکت نکنیم؟

صفایی تاکید کرد: با دریافت شکایات مردمی دستور لازم جهت پلمب‌کردن جایگاه‌های متخلف صادر شده بود و درصورت اطمینان از تخلف، ضمن برخورد قانونی با نصب بنر در محل جایگاه مراتب به اطلاع شهروندان هم خواهد رسید.

انتهای پیام/7558/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم