Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با اشاره به آخرین آمار کرونا در منطقه جام گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۳۱شهریورماه در منطقه تربت جام ۲ هزار و ۶۲۴ نفر با علائم مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد نتیجه آزمایش هزار و ۲۱۰ نفر مثبت اعلام شد و هزار و ۸۷نفر با قرنطینه در منزل مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:اکنون ۱۹بیمار با علائم مثبت به کرونا در بیمارستان بستری هستند که ۵ نفرشان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است و نتیجه آزمایش ۱۲ نفر در حال پیگیری است.


انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی تربت جام آمار مبتلایان به کرونا آمار فوتی های کرونا تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، علی اصغر علیپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با شرکت ۱۵۰ حافظ از شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جزء و ۱۰ جزء در مکان دانشکده پرستاری علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: به قبول شدگان حفظ کل مدرک سطح ۲ تخصصی حفظ، معادل لیسانس ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند