Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@05:30:36 GMT

محمدی: ویسی در پیکان می ماند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۸۳۱

محمدی: ویسی در پیکان می ماند

در خبرها آمده است عبدالله ویسی و مدیر عامل باشگاه پیکان یعنی اکبر محمدی دچار اختلاف شده اند و به همین بهانه عبدالله ویسی از این تیم جدا می شود.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی – مدیر عامل باشگاه پیکان در این باره می گوید: پیش از هر چیز از لطف و اعتماد دکتر مقیمی و دکتر ابوالحسنی و دیگر مدیران ارشد خودرو نسبت به خودم تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاش خود را بکار می گیرم و امیدوارم به عنوان مدیری از نسل جوان که داعیه حضور در بخش های مدیریتی ورزش کشور را داریم بهترین عملکرد را داشته باشم. اینجا باید از زحمات آقای گرشاسبی هم تشکر کنم. از مدیران استخوان خورد کرده ورزش کشور که تجربیات او و تلاش های عبدالله ویسی منجربه اتفاقات خوب برای پیکان شد. من وارث این امانت است و باید به خوبی از این امانت محافظت و به نسل بعد انتقال دهم. بدون شک موفقیت ها در سایه تعامل و همکاری به دست می آید و البته ممکن است در مسیر اختلاف سلیقه ها موجب ایجاد بحث شود که این طبیعی است و جای ناراحتی وجود ندارد. اما در خصوص حواشی که برخی رسانه ها بدان اشاره کرده اند باید بگویم همه کارها مربوط به شروع تمرینات تیم پیکان انجام شده و تمرینات تیم از فردا زیر نظر عبدالله ویسی آغاز می شود. او سرمربی تیم است و قرارداد عبدالله ویسی به خاطر عملکرد خوبش در فصل گذشته و هم چنین حسن رفتارش از سوی باشگاه تمدید شده است و همه ما وظیفه داریم به این قرارداد احترام بگذاریم و به آن پایبند باشیم. رابطه خوبی بین عبدالله ویسی و مجموعه مدیریتی باشگاه و هم چنین کمیته فنی وجود دارد و به همین بهانه کارها به خوبی پیش رفته و به فصل خوبی با  این مربی می اندیشیم. به واقع به دنبال ارایه کارنامه بهتری با توجه به هدف گذاری از سوی مجموعه ایران خودرو هستیم.

 

مدیر عامل باشگاه پیکان ادامه داد: مبحثی بین عبدالله ویسی و باشگاه پیکان وجود نداشته و من هم رابطه خوبی با او دارم و به دنبال هم افزایی حداکثری هستیم. صادقانه می گویم هماهنگی ایده آلی بین من و ایشان و هم چنین عبدالله ویسی و کمیته فنی وجود دارد و به شخصه بهترین آرزوها را برای پیکان با مربیگری عبدالله ویسی دارم و بر این عقیده ام با حمایت های معنوی صورت گرفته از سوی مجموعه ایران خودرو فصل خوبی پیش روی پیکان باشد. باید به این نکته اشاره کنم پیکان در فصل جاری علاوه بر نتیجه گرایی به تولید بازیکن و آکادمی توجه وِیژه ای خواهد داشت. پیکان در والیبال قدمت زیادی دارد و افتخارات متعددی به دست آورده و تبدیل به یک برند شده و همه تلاش مان بر این است تیم فوتبال هم مبلغ خوبی برای مجموعه ایران خودرو باشد و انتظارات مدیران و هم چنین پرسنل را برآورده کند و در نهایت تبدیل به یک برند معتبر در فوتبال شود.

 

سیاه جامگان(مشهد) پیکان دسته یک اکبر محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیاه جامگان مشهد پیکان دسته یک اکبر محمدی عبدالله ویسی باشگاه پیکان هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی فولاد در بخشی از مصاحبه اخیر خود با برنامه فوتبال برتر به 9 نفره شدن تیمش در دیدار با تراکتور تبریز اشاره کرد؛ این در حالی بود که بیژن حیدری داور وسط تنها جفرسون باهیا مدافع برزیلی فولاد را با کارت قرمز جریمه کرده بود!

ماجرا از این قرار بود که در دقایق پایانی مسابقه مذکور و زمانی که فولادی‌ها ده نفره شده بودند، علی شجاعی دفاع چپ این تیم دچار آسیب‌دیدگی شد و نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. از سوی دیگر تعویض های فولاد هم تمام شده بود و او دقایقی را بیرون از زمین سپری کرد.

شجاعی بعد از چند دقیقه با توجه به اینکه تیمش تعویضی نداشت، با درد زیاد وارد زمین شد اما عملا نتوانست کار خاصی انجام بدهد و اشاره ویسی به 9 نفره شدن تیمش در بازی با تراکتور به همین موضوع مربوط است.

فولادی‌ها خود را برای مسابقه حساس با استقلال در روز دوشنبه هفته آینده آماده می‌کنند؛ ویسی و شاگردانش امیدوار به کسب امتیاز از این بازی حساس هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس