Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با اینکه تثبیت انقلاب اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس است، گفت: می توانیم با فرهنگ دفاع مقدس مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار محمد کرمی» در  ویژه برنامه تلویزیونی «دفاع همچنان ادامه دارد» از شبکه استانی صدا وسیمای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای اندیشه الهی بود  که این اندیشه ها در دوران دفاع مقدس به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرمانده قرارگاه قدس  جنوب شرق سپاه ادامه داد:   پیاده کردن اسلام ناب محمدی در کل دنیا هدف اصلی امام رحمت الله علیه از انقلاب بود و این رسالت ما است و ما با این اندیشه الهی وارد مبارزه و جنگ شدیم .

 

کرمی عنوان کرد: تفاوت این جنگ با دیگر جنگ ها، در اندیشه ها است و قصد داشتیم اندیشه ها و فرامین الهی را برای مقابله با دشمن و شیاطین پیاده کنیم.

 

 وی افزود: کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با این اندیشه های قوی با خدا معامله کردند و وارد میدان و پیروز میدان شدند زیرا که خداوند پشتیبان بود، آنچه که ما در دوران دفاع مقدس دیدیم آن عنایت و ارادت الهی بود.

 

 فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با اشاره به اینکه تثبیت انقلاب اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار برد که انقلاب را با  چالش مواجه کند اما انقلاب با ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس تثبت شد.

 

 کرمی گفت: استمرار روح اسلام انقلابی ملت های آزاده را بیدار کرد و ملت ها دیدند که با اتکای با خدا و آموزه های دینی می توانند در مقابل تمام شیاطین عالم بایستند زیرا که اتکای به خداوند دارند.

 

 وی افزود: انقلاب را در دوران دفاع مقدس صادر کردیم و این فرمایش امام بود و امروز می بینیم آن نتایج آن را در دنیا می بینیم.

 

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه تصریح کرد: آمریکایی ها در حالی ما را تهدید می کنند که در گذشته پشت مرزها ما بود ولی اکنون ما در دیگر کشورها حضور داریم و این تهدید جنگ روانی بیش نیست.

 

 کرمی گفت: همانطور که تا کنون انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را شکسته است به فضل الهی ادامه خواهد داشت و تمام این ابر قدرت ها پیرو شیاطین هستند به زیر خواهیم کشید و انقلاب اسلامی به جلو حرکت می کند.

 

 وی از زنده کردن روح امید، مبارزه کردن با ظالمان و ایستادگی مظلومین، از دیگر برکات دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امروز رمز موفقیت جامعه ما وحدت است اگر ما در حوزه اقتصاد با همان فرهنگ دفاع مقدس وارد شویم به راحتی همه سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیاطین عالم دوران دفاع مقدس استکبار جهانی فرمانده قرارگاه قدس دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی جنوب شرق سپاه اندیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس