Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@14:32:31 GMT

همایون ارشادی: شرایط سختی است اما باید زندگی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۱۸۷

آیین افتتاح نمایش "غرب حقیقی" با حضور همایون ارشادی و نمایندگان کادر درمان ای سی یو بیماران کرونایی، روز گذشته 30 شهریور ماه برگزار و امید سعیدپور این اجرا را به محافظان سلامت مردم تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون که با امضا پوستر نمایش "غرب حقیقی" این اجرا را افتتاح کرد در سخنانی کوتاه از تماشاگران و علاقه‌مندان تئاتر که با حضورشان چراغ سالن‌های تئاتر را در این روزهای دشوار روشن نگاه داشته و از هنرمندان حمایت می‌کنند؛ قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند ادامه داد: چندین ماه است که برای دیدن تئاتر نیامده بودم. به دلیل تصویربرداری کار جدیدی که مشغول آن هستم از خانه خارج می‌شوم و همین نکته باعث شد که پس از ماه‌ها به سالن تئاتر بیایم. شرایط سختی است اما باید زندگی کرد. خوشحالم که همه شما آمده‌اید و از هنرمندان حمایت می‌کنید.

ارشادی با اشاره به این که روزگاری پیش از کرونا در تهران 120 نمایش روی صحنه بود از اجرای تئاتر ابراز خوشحالی کرده و افزود: جای خوشحالی دارد که گروه‌هایی از دیگر شهرهای ایران برای اجرا به تهران بیایند. هر شب 120 نمایش در تهران اجرا می‌شد اما کمتر نمایشی به شهرهای دیگر می‌رفت. اتفاق خوبی است که از شهرهای دیگر برای اجرای تئاتر به تهران می‌آیند.

او تاکید کرد: ما به این تبادل هنری نیاز داریم و لازم است تا آثار یکدیگر را ببینیم و تجربه‌های تازه را شاهد باشیم.

امید سعیدپور کارگردان نمایش "غرب حقیقی" در پایان اجرا، ضمن قدردانی از همایون ارشادی ، اجرای اول این نمایش را به کادر درمان بیمارستان امام خمینی و پرستاران بخش ای سی یو بیماران کرونایی در این بیمارستان تقدیم کرد.

نمایش "غرب حقیقی" با بازی محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا ازادی ، کارگردانی امیدسعیدپور و تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی همه روزه ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه است و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همایون ارشادی کروناویروس همایون ارشادی غرب حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر دو اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان دو بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید گیلاسی، فربد صدیقی، علیرضا دماوندی و مهدی حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.

سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت مى‌کند.

این پروژه پنجمین همکاری پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی مشکین مقدم، عرفان بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد نصیری (طراح نور)، آروین فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، سهیل فلاح، علیرضا قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد تیموری (لوگوتایپ)، امیر قالیچی-تئاترباز‌ها (روابط عمومی)، امیرحسین میرزائی (مدیر تبلیغات)، علیرضا قاسمی (تصویربردار)، امیرحسین میرزائی (عکاس) و علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای) عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سایت تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!