Web Analytics Made Easy - Statcounter

خجسته پور با تأکید براینکه امروز نیز باید باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت را پیشه خود قرار دهیم گفت: با تاسی از ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی باقدرت و عزت ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب الله خجسته پور» در آئین تجلیل از یک‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همدلی و وحدت مردم در نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ اقتصادی کنونی دشمنان علیه ملت ایران هم تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به قرارگرفتن ما در نبرد اقتصادی نابرابر اظهارداشت: دشمن با تحریم‌های ظالمانه معیشت و زندگی مردم را هدف گرفته است.

 

وی با تأکید براینکه در جنگ اقتصادی ارزش های دفاع مقدس برای همگان بیان شود ادامه داد:در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.

 

خجسته پور خجسته پور با اشاره به اینکه الگوبرداری از رویه‌های شهدا و ایثارگران نقش مؤثری برای رفع مشکلات جامعه و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند، اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز حاکم در جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان بوده و امروز اگرچه درنبرد تن‌به‌تن با دشمن قرار نداریم اما آن‌ها با تحریم‌های ظالمانه خود اقتصاد و معیشت ما را هدف گرفتند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه جبهه دفاع از توطئه‌ها و تجاوز دشمن عرصه اقتصادی است اضافه کرد: دشمن در شرایطی امروز دم از شعار آزادی معیشت و رفاه مردم می‌زند که مستقیم اقتصاد ما را نشانه رفته است تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

وی بااشاره به اینکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا کشور به دست بیگانگان گرفتار نشود اظهار داشت: امروز نیز می‌طلبد تا در جبهه اقتصادی با دشمن با عنصر صبر، ایستادگی و مقاومت آن‌ها را بر سر جای خود بنشانیم و پیروز این میدان باشیم.

 

خجسته پور بابیان اینکه باید بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم، تصریح کرد: امروز ادامه ازخودگذشتگی و ایثارگری در استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متانت است و نباید فراموش کنیم حفط و حراست از ارزش‌ها همواره مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه‌های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود، اما امروز هزینه‌ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزش‌های خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه‌های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تاثیر قرار داده و یقینا ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.

 

وی اظهارامیدواری کرد: بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هفته دفاع مقدس خجسته پور ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند