Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:47:37 GMT

یوونتوس برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد / فوری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۶۷۱

یوونتوس قصد دارد آلوارو موراتا را به تورین بازگرداند.

یوونتوس می خواهد طی روزهای آینده حتما یک مهاجم نوک به خدمت گیرد. ادین ژکو، مهاجم 34 ساله آاس رم هدف اول پیرلو و یوونتوس بود اما با توجه به متوقف شدن روند انتقال آرکادیوش میلیک به رم، طبیعتا روند انتقال ژکو به یوونتوس هم متوقف شده است.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس شب گذشته در پاسخ به سوال احتمال جذب ژکو گفت فقط به دنبال جذب این مهاجم بوسنیایی نیستند و گزینه های دیگری هم مد نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پس از توقف روند انتقال ژکو، یوونتوس به سراغ آلوارو موراتا، مهاجم 27 ساله اتلتیکو مادرید رفته است. با توجه به پاسخ مثبت لوییس سوارز برای انتقال به اتلتیکو مادرید و شانس بالای روخی بلانکوس برای جذب مهاجم 33 ساله بارسلونا، حالا آلوارو موراتا می تواند این باشگاه را ترک کند.

یوونتوس با پیشنهاد قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 10 میلیون یورو و بند خرید 45 میلیون یورویی برای جذب موراتا وارد عمل شده است. اتلتیکو با توجه به نزدیک شدن به سوارز، مایل به واگذاری مهاجم اسپانیایی خود است و مذاکرات یوونتوس و اتلتیکو مادرید برای انتقال موراتا در جریان است. با این وجود یوونتوس همچنان منتظر است ببیند سرانجام ماجرای پیوستن میلیک به رم و وضعیت ادین ژکو چه می شود. اولیویه ژیرو دیگر جزو گزینه های یوونتوس نیست و آلوارو موراتا، گزینه جانشین بیانکونری در صورت منتفی شدن انتقال ژکو خواهد بود. 

همچنین بخوانید:

فابیو پاراتیچی: لوییس سوارز دیگر در بین گزینه های یوونتوس نیست؛ ادین ژکو تنها گزینه ما نیست آرکادیوش میلیک و ناپولی برای جدایی حدود 1 میلیون یورو اختلاف مالی دارند

لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید نزدیک شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

دانلود (42.7MB)

دیگر خبرها

  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)