Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:50:40 GMT

زنگ «ایثار و مقاومت» در استان سمنان طنین انداز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۷۹۱

زنگ «ایثار و مقاومت» در استان سمنان طنین انداز می شود

زنگ نمادین «ایثار و مقاومت» همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یکی از مدارس استان سمنان به صدا درخواهد آمد.

«محمد دستورانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت امروز مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای و جانبازان جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه هرسال و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آئین نمادین نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود اظهارکرد: امسال نیز این زنگ در یک هزارو۱۰۰ مدرسه استان سمنان نواخته خواهد شد.

 

وی شهدا را گنجینه‌های ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کردوافزود: باید از این گنجینه ها به‌عنوان الگویی برای نسل جوان استفاده کنیم.

 

دستورانی انتقال ارزش ها ،فداکاری ها، ایثارگری و رشادت های ملت ایران به نسل چهارم و پنجم انقلاب را از وظایف مسئولان عنوان کردوافزود: همت و تلاش مضاعف برای حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نیاز امروز جامعه بوده و نسل نو باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش در تاریخ قبل و بعد انقلاب به عزت ، اقتدار و سربلندی بیش از پیش این کشور همت کند.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با تأکید براینکه امسال وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شده و باید بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در مدارس استان سمنان همواره پویا بماند.

 

زنگ نمادین «ایثار و مقاومت» فردا در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان  طنین انداز شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: زنگ ایثار و مقاومت مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان ایثار و مقاومت استان سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم